Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De døde ganske lett, også. Med achievement og greier.

Ja, tror det blir ganske rare å ikke få achien på første killet, monger kiteren det til tar det jo ikke lang tid før raidet wiper.

Skrevet

Blood Queen var rimelig vanskelig på 25man. (10man var helt latterlig iforhold)

Måtte restrukturere litt taktikker for å greie å downe hun før vi fikk hele raidet mindcontrolla ^^

Skrevet
De døde ganske lett, også. Med achievement og greier.

Ja, tror det blir ganske rare å ikke få achien på første killet, monger kiteren det til tar det jo ikke lang tid før raidet wiper.

Sant. Var det vi også fant ut ;)

Skrevet
Så dere sier at 10mann Blood Queen er latterlig enkel? Noen som har en WorldofLogs ellernoe fra en kill?

Tror vi brukte 3 forsøk på å downe Blood Queen. Det med en sinsyk dårlig gruppe (Som i dårlig gruppe setup, ikke dårlig spillere).

Skrevet

Jeg hadde en gang en addon som gjorde at jeg så hva jeg mistet og hva jeg fikk mer av når jeg holdt musa over et item. Feks dette våpnet gir meg 24 mer ap enn hva jeg har equippa. Det var en rask og grei måte å se hva som var best. Anyone ?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg synes også Blizzard sin egen fungerer helt fint. Så lenge en vet hvilke stats som er viktige for den klassen man spiller, er det ikke vanskelig å se om et item er en oppgradering eller ikke.

Skrevet

Er det en addon som saver plasser på alle tinga? med keybinds that is, så jeg kan save og lage en ny uten å måtte sette alt opp på nytt....

Sorry ble rotete men spør hvis jeg skal prøve igjen ;D

Skrevet
hvordan reporter jeg noen? ;)

Høyre klikk karakter navnet til den du ønsker å rapportere og velg report, det har jeg gjørt hver gang en gold seller har whispra meg.

Skrevet

Vendor ;P problem løst eller om personen er enchanter så enchantes de ;> har erfaring innen hacking kontoer, bare gi ditt konto info så ser du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...