Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei da er 5964milliarder lvl 1 der som ikke kommer inn på sin server.

 

På arathor er det ca 400 lvl 1 i SW som har laget egene guilds [ My server is down ]

 

Hva er vitsen?

 

"Vår server er nede så nå skal vi lage helvete for de som har serverne sine oppe"

 

For en barnslig mentalitet.

Lenke til kommentar

Tviler på at de serverne som er oppe nå kommer til å krasje, det er derfor blizzard har Queue systemet, serverene blir ikke belastet av alle som prøver å connecte, bare de som allerede har kommet seg inn, så burde ikke være et problem, men må si det er lenge siden jeg har sett queue sist, tror ikke jeg har sett det siden vanilla wow :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Lurer på om jeg har installert amerikansk versjon av patchen. Viser bare amerikanske servere -_-

Dersom du lastet ned fra patchmirror fra USA skal vel ikke ha noe å si. Du kan endre på realmlist.wtf i WoW-mappen din og endre det til:

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

Så skal spillet gå over til Europa :)

 

EDIT: Liten feil i koden.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Er kanskje ikke det som er problemet mitt da, for realmlisten min står på det. Jeg får ikke opp noen servere i realmlisten min, og de serverne det står at det er forlenget servicetid på er amerikanske, altså det som står der man logger inn.

Lenke til kommentar
Nei da er 5964milliarder lvl 1 der som ikke kommer inn på sin server.

 

På arathor er det ca 400 lvl 1 i SW som har laget egene guilds [ My server is down ]

 

Hva er vitsen?

 

"Vår server er nede så nå skal vi lage helvete for de som har serverne sine oppe"

 

For en barnslig mentalitet.

 

De skulle stengt mulighetene til å lage nye chars i de få timene dette er snakk om. Det er flere måneder mellom hver gang så jeg ser ikke at det vil være et problem for noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...