Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er det verdt å fyre opp gamle roguen med MH glaive og hele t6 igjen eller er det bare å glemme? Har ikke spilt siden 22 november 08' og da slutta jeg fordi jeg klikka pga. at vi ble tvingt til å kjøre daggers. Er det fortsatt sånn nå i Ulduar eller hvordan er greia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bådde Dagger i Assassination og Fist/Dagger i Combat er rimelig jevn nå. Personlig bruker jeg nå 2 stykk Sverd i Combat spec, rett og slett på grunn av manglende alternativ. Det fungerer i grunn ypperlig. Problemet er det 5% crit ekstra med fist som jeg har sykt lyst på.

 

Vil gjerne ha 42.6% crit ubuffa.

Lenke til kommentar
Damage er generelt for høy!

At games kan ende på noen få sekund mot dps + healer setup uten at noe kan gjøres for å hindre det er for dumt. Jeg sku likt å se litt mer spill før man kan gå for kills slik at man må være mer forsiktig med hvordan man bruker CD's.

 

You are doing it wrong.

 

Eventuelt dei andre gjer det heilt rett.

 

Mener dere virkelig at dmg'en er helt ok og at arena matchene er like interresante som i s3/s4?

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

 

aldri sagt ret ikke er op/fotm, for vi er det. Men ikke like mye som de nevnte klassene, og du er ikke uenig, du har feil. Så enkelt er det.

 

Og ang ret-burst, ja den er insanly over the top atm, men jeg kan ikke få bursten on demand, jeg kan stunne og poppe wings og alikevel sitte igjen med at jeg har tatt 40% HP av en hvilken som helst klasse, men jeg kan også ende opp med og nesten oneshotte (nesten fordi det er umulig når man møter folk med ~800resil) noen med 1 CS.

 

Jeg sier ikke imot at rets kunne trengt en dmg nerf, men nerfer du det så har ikke rets noe igjen i (hvertfall ikke i 2on2) siden folk da heller tar med en warrior som gjør minst like damage som rets, og har MS, intervene,shattering etc etc.

 

En ting de kunne gjort hadde vært å minske bursten men å gi en MS effekt fra CS feks, for uten den bursten vi har når vi ikke har MS er det ingen mulighet i helvete å ta ned en healer i 2on2 om du ikke spiller dobbel dps, nesten alle kampene vi vant når jeg spilte ret/resto shaman i starten av s6 vant vi pga jeg fikk inn en lucky burst-strike. Jeg simpelt kan ikke dra noen lavt og outdpse healeren, jeg må burste immelom healingen.

Får på følelsen at du ikke veit hva OP betyr. 6-7 klasser kan ikke være OP, sånn er det bare. ..

EDIT: Skjønner fortsatt ikke hvordan du kan disse mine kunnskaper, når du har 500 resi og ligger på 1300 personal raiting. Begrunn, forklar og tenk deg over før du kommer med slike påstander.

 

 

 

For å klargjøre littegranne her, jeg mener de nevnte klassene er bedre en de resterende 6 (aka; jeg sa aldri at 6-7 klasser er OP. Men takk for overdrivelsen) og disse klassene sammen er bare latterlig i 2on2 iforhold til andre comps, da spesielt druid/warr som er så latterlig fotm faceroll at det ikke er morro.

PS; de er også latterlige i andre brackets men var vel 2on2 vi var inne på nå.

 

Men om vi først skal diskutere basert på ratings så vinner jo jeg da siden jeg har mer rating en deg? Man kan like eller hate en film selvom man ikke er opplistet som steven spielberg i telefonkatalogen.

 

Så også at du spilte holypala/warr, så beklager om jeg offended deg på noen måte ved å si at warrs er for bra, for det ser ikke slik ut i teamet ditt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du har 500 resi, jeg har 0 resi. Vi har spilt arena i 3 "dager".

Sier fortsatt: Bring the player, not the class.

 

OG: Jeg er retpala.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Må nesten det, men det virker som at alle wow-vennene mine er ute og drikker seg drita. Gravøl sikkert.

 

Andre ting jeg lurer på er jo: Hvor mye spell damage, critt og hit trenger jeg før jeg kan kaste meg ut i heroics? Lenge siden jeg har spilt :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...