Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye det samme her, bare at jeg har sett BoH fire ganger og tapt hver gang, folk i raida mine har vunnet den med en 35 roll -.-

 

Hva spiller du nå forresten PcT, druid/warr?

 

Edit: kom på at du het bleikfeiten og så at du spilte druid/warr.

Gikk selv over til hpal/warr fra druid/warr i wotlk. Litt annerledes kombo å spille har jeg merka :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
faceroll mer nestegang pls, alle som spiller med druids burde trenge 4k rating for våpen, jævla fotm dritt. Selv som ret med altfor stor burst så er det close til umulig å ta ned en druid 8)

 

Du aner ikke hvor sykt med skill man trenger for å spille en druid.

Lenke til kommentar

Vel det at warr/druid er fotm har ikkenoe med at jeg faktisk spiller det.

 

Spilte det med samma kar i flere år nå, så ja :p

 

Armory er litt missvisende siden vi har 2570 mmr sist gang vi spilte, har bare ikke orka å farme helt opp dit enda. (mista begge arenateamsa mine for en uke siden, måtte farme opp nye teams igjen :/ )

Lenke til kommentar

Warrior gjør så latterlig med damage, men en dårlig healer og vi er fremme med swoard and board fortere enn du kan si DK...

 

Edit: vurderte faktisk å nevne at PcT hadde spilt komboen i flere år i natt, men gadd ikke.

Samme selv her, spilt med PSV en goood stund nå, forskjellen er at han gikk tilbake til pala :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Warrior gjør så latterlig med dmg. Er ikke druiden i Warr/Druid som er faceroll lengre det er warrioren.

 

ja, warrior gjør latterlig med damage, men tenk litt på hvor fort de dør da, og hvor lite sjangse de har på å komme inn til folk. ta mage for eksempel, tilogmed med den nye chargspeccen så har de omtrent ingen sjangse når det gjelder å bli satt fast i bakken og slowed

Lenke til kommentar
Eller Cosha generelt.

 

_alt_ er like *lett*, man når bare lettere høyere rating med en fotm klasse.

 

 

Bra settning, hvordan kan noe være "like lett" men noe er lettere?

 

og jeg har aldri nektet for at ret er litt fotm, men de er ikke i nærheten like fotm eller OP som druids,warriors,priests eller rogs. og jeg spiller heller ikke fotm-comp heller så ser ikke helt hva du prater om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...