Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg bare hatt det kjempefint i VOA. Ble med guilden av en tilfeldighet dit, og ble guild first med T8.5 :p

(Men ja. Det er litt irriterende å sloss for gear i Ulduar, når du vet at pug nabs kan få mye av det samme uten å gjøre allverden.)

Lenke til kommentar
Sitter på skolen, ikke min feil at lærerne ikke har mer å lære oss i år ;)

har jo fått gjort mitt jeg da, må si det føltes deilig å oppgradere death's bite :p

klarer bare ikke bestemme meg for berserking eller 110 AP.

Berserking er bedre. Qoute fra Elitist Jerks:

How berserking works: Berserking is a ppm based proc, similar to mongoose (1.2 ppm) - in a raid environment it has a ~35% uptime. It can only trigger off attacks flagged as melee attacks and melee specials (Judgements, CS, DS, white swings). Napkin math shows that in a scenario with a 35% uptime, the enchant is worth ~135AP on average, and up to/more than ~250AP if RNG favors you - in both normal and lucky cases, it is clearly the superior pve weapon enchant. The armor reduction debuff has also been reduced to 5% (from 25%) making this enchant superior for pvp as well.
Lenke til kommentar

Vet at det totalt sett er mer AP, men med alle de gangene jeg har stått igjen med 200hp mot dobbel dps-teams så høres 5% armor skummelt ut :p

 

Edit: og siden det er pvp er burst-AP mer handy, men er de her fordømte 5% armorene som jeg er redd for :p

 

Edit2: Gadd ikke fundere mer, ble zerking da jeg hadde lite infinite dust.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...