Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Druids, warriors, priest og rogues er da ikke op.. Kan ikke huske jeg har blitt knust av noen av de.

 

Husk; Du sier OP.

 

Bring the player, not the class. :>

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pala har vært fotm i mer enn 1 mnd nå da. Nærmer oss vel så smått et år? ^^ Mer eller mindre siden de "Fiksa" ret treet. :( Priest har også blitt fotm igjen da :D Happyface. Eneste som irriterer noe jævlig om dagen som priest er warriors med MS + Bladestorm som critter noe satans. Er da man er glad man har HoF i teamet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Bare å si at verken priest,warr,rog eller druid ikke er OP sier bare litt om hvor mye du kan om PvP atm, for tro meg, de er det

(Jeg vil selv si at pala er ganske gode. Om saa mange er OP, da vil jeg kalle det balansert. Synes maaange whiner om at deres klasse er saa daarlig forholden til de andre osv., slik som deg.. Skal tro at mange sier retardins er OP.

Gjelder ogsaa combo, samarbeid og kjapphet , er ikke en duell utenfor org...

Det aa si at jeg kan lite om pvp frdi eg er uenig synes jeg sierlitt og.

Edit: Ratingen din er ikkke fantastisk nok til aa si noe om mine kunnskaper. S

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Får man kjøpt potions hos npc? jeg tenker på mana og health spesielt. Eller er jeg helt teit nå? :/

 

Også en til..er det noen vits å gjøre enchanting (training) på low lvl? jeg er 32 mage nå. Vil det hjelpe noe spesielt nå?

Tror det er best aa kjoee pots paa et auction house. Enchanting kan du levle, men proev aa ikke brue penger paa det. :)

 

Får man kjøpt potions hos npc? jeg tenker på mana og health spesielt. Eller er jeg helt teit nå? :/

 

Også en til..er det noen vits å gjøre enchanting (training) på low lvl? jeg er 32 mage nå. Vil det hjelpe noe spesielt nå?

Tror det er best aa kjoee pots paa et auction house. Enchanting kan du levle, men proev aa ikke brue penger paa det. :)

Lenke til kommentar

aldri sagt ret ikke er op/fotm, for vi er det. Men ikke like mye som de nevnte klassene, og du er ikke uenig, du har feil. Så enkelt er det.

 

Og ang ret-burst, ja den er insanly over the top atm, men jeg kan ikke få bursten on demand, jeg kan stunne og poppe wings og alikevel sitte igjen med at jeg har tatt 40% HP av en hvilken som helst klasse, men jeg kan også ende opp med og nesten oneshotte (nesten fordi det er umulig når man møter folk med ~800resil) noen med 1 CS.

 

Jeg sier ikke imot at rets kunne trengt en dmg nerf, men nerfer du det så har ikke rets noe igjen i (hvertfall ikke i 2on2) siden folk da heller tar med en warrior som gjør minst like damage som rets, og har MS, intervene,shattering etc etc.

 

En ting de kunne gjort hadde vært å minske bursten men å gi en MS effekt fra CS feks, for uten den bursten vi har når vi ikke har MS er det ingen mulighet i helvete å ta ned en healer i 2on2 om du ikke spiller dobbel dps, nesten alle kampene vi vant når jeg spilte ret/resto shaman i starten av s6 vant vi pga jeg fikk inn en lucky burst-strike. Jeg simpelt kan ikke dra noen lavt og outdpse healeren, jeg må burste immelom healingen.

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

shamanen jeg spilte med hadde ikke det beste gearet nei, og han kunne sikkert vært bedre på offansiv clutch. Men min comp var ei heller ikke poenget, bare å si at ingen av de nevnte klassene ikke er OP sier nok om hvor mye personen følger med, føler at videre diskusjon er kinda pointless når man ikke engang synes de er for gode.

Lenke til kommentar

Er jo litt om såkalte "antiklasser" også da. 1v1 så er alle klasser OP mot andre men det ikke 1v1 blizzard balanserer PvP ut fra. Det er utfra arena. Noe som gjør at setups er viktig og hver enkelts evne til å sammarbeide osv osv teller like mye som abilitysa til klassen sin. (Jada vet det var jævlig dårlig skrevet men dere skjønner poenget. Nå er det senga. Night)

Lenke til kommentar

ja såklart, men synergien mellom feks warr/druid eller rog/priest gjør de jo bare enda bedre^^

 

Ret/priest er også ganske op og dumt, men det er en av de få compsa som rets virkelig skinner i. mens priest og druid kan teame opp med nesten alt av DPS også fortsatt få en bra fungerende comp.

 

 

Og jada spillet er ikke balansert utifra 1v1 og bra er det, men det er fortsatt endel comps som totalt ødelegger andre comps. Og nå startet vel alt dette med at jeg sa warr/druid er fotm/op og såvidt jeg ser er det en comp.

 

anyways relativt dumt å diskutere pvp i denne tråden/forumet, så jeg lar det ligge der. fikk hvertfall skapt litt stemning i gchat med linking av diverse quotes da ;D

Lenke til kommentar
Får man kjøpt potions hos npc? jeg tenker på mana og health spesielt. Eller er jeg helt teit nå? :/

 

Også en til..er det noen vits å gjøre enchanting (training) på low lvl? jeg er 32 mage nå. Vil det hjelpe noe spesielt nå?

Tror det er best aa kjoee pots paa et auction house. Enchanting kan du levle, men proev aa ikke brue penger paa det. :)

 

Får man kjøpt potions hos npc? jeg tenker på mana og health spesielt. Eller er jeg helt teit nå? :/

 

Også en til..er det noen vits å gjøre enchanting (training) på low lvl? jeg er 32 mage nå. Vil det hjelpe noe spesielt nå?

Tror det er best aa kjoee pots paa et auction house. Enchanting kan du levle, men proev aa ikke brue penger paa det. :)

 

Ja fant ut at det hadde noe med alchemy å gjøre. Så det må sikkert lages eller droppes, eller kjøpe på AH som du sier :) Tusen takk du!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
aldri sagt ret ikke er op/fotm, for vi er det. Men ikke like mye som de nevnte klassene, og du er ikke uenig, du har feil. Så enkelt er det.

 

Og ang ret-burst, ja den er insanly over the top atm, men jeg kan ikke få bursten on demand, jeg kan stunne og poppe wings og alikevel sitte igjen med at jeg har tatt 40% HP av en hvilken som helst klasse, men jeg kan også ende opp med og nesten oneshotte (nesten fordi det er umulig når man møter folk med ~800resil) noen med 1 CS.

 

Jeg sier ikke imot at rets kunne trengt en dmg nerf, men nerfer du det så har ikke rets noe igjen i (hvertfall ikke i 2on2) siden folk da heller tar med en warrior som gjør minst like damage som rets, og har MS, intervene,shattering etc etc.

 

En ting de kunne gjort hadde vært å minske bursten men å gi en MS effekt fra CS feks, for uten den bursten vi har når vi ikke har MS er det ingen mulighet i helvete å ta ned en healer i 2on2 om du ikke spiller dobbel dps, nesten alle kampene vi vant når jeg spilte ret/resto shaman i starten av s6 vant vi pga jeg fikk inn en lucky burst-strike. Jeg simpelt kan ikke dra noen lavt og outdpse healeren, jeg må burste immelom healingen.

Får på følelsen at du ikke veit hva OP betyr. 6-7 klasser kan ikke være OP, sånn er det bare. ..

EDIT: Skjønner fortsatt ikke hvordan du kan disse mine kunnskaper, når du har 500 resi og ligger på 1300 personal raiting. Begrunn, forklar og tenk deg over før du kommer med slike påstander.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Får på følelsen at du ikke veit hva OP betyr. 6-7 klasser kan ikke være OP, sånn er det bare. ..

 

 

Damage er generelt for høy!

At games kan ende på noen få sekund mot dps + healer setup uten at noe kan gjøres for å hindre det er for dumt. Jeg sku likt å se litt mer spill før man kan gå for kills slik at man må være mer forsiktig med hvordan man bruker CD's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...