Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wæhæ, Blizzard vet hvordan de skal holde på folka ja. Nå må alle grinde et nytt sett med gear. Er jo ingen vits å dualspecce hvis man ikke har gear til den andre speccen, noe de fleste ikke har siden de har gått instances for å få en type gear.

 

Tja.. Nå har jo jeg sammlet både dps og healing gear siden jeg viste om duelspex. Dps/holy pala! :w00t:

Lenke til kommentar

Har godt gear for tanking og godt gear for healing på paladinen så det blir Tank/Healer på meg. Må bare grinde noen stakkarslige 500G, har noen quester jeg ikke har gjort i Howling fjord og Grizzly hills så det kombinert med noen dailies skulle bringe inn det jeg trenger relativt raskt.

 

Mange bruker og muligheten til å ha en PvE specc og en PvP specc så det er mange som tjener på dette :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

The file "WoW.exe" could not be found. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support.

 

 

etter å ha installert patch.. Hva nå, da? "/

 

EDIT: Kjørte den som administrator, og nå kom den ihvertfall lenger.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Wæhæ, Blizzard vet hvordan de skal holde på folka ja. Nå må alle grinde et nytt sett med gear. Er jo ingen vits å dualspecce hvis man ikke har gear til den andre speccen, noe de fleste ikke har siden de har gått instances for å få en type gear.

 

Som Druid har eg fult moonkin gear, tanking gear, resto gear, og masse pvp gear til alle specsa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...