Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen :D, jeg lastet ned 10 day trial av WoW i påskeferien, og ble 'litt' interresert i det, men hva er det jeg må kjøpe for å spille det? er det liksom bare og kjøpe Wrath of The Lich King i butikken og da gå hjem, installere, registrere bruker og fikse sånn shit med betaling og sånt og da bare åpne spillet og skrive in acc. info og logge inn?

Lenke til kommentar
Hatt overraskende lite ui problemer egentlig. Men er ikke så lenge siden jeg oppdaterte de da. Ang cartographer, så kan jeg anbefale deg å gå over til Mapster:)

Mapster fungerer ikke med carbon questhelper :(

Dessuten kan man ikke dra kartet rundt som man kan med cartographer, eller er det en instilling for det?

 

Tar det lang tid før addonsene blir oppdatert? Får forresten opp en melding når jeg logger inn, en feilmelding. Men den kommer ikke opp om jeg ikke huker av for load out of date addons i start menyen...

Lenke til kommentar

Fikk alle Addonsa mine i god stand kjapt gudskjelov.

 

Dog, tredje forsøk på Flame Levithian på 9%, så bugga Ulduar.. Må ha vært minst 1000 som stod å venta uttafor instancen :p Så dro vi til VoA, like bugga. Naxx også :( Så det blei med de forsøka bare dessverre. Vi får ta han i morra og komme sterkt tilbake.

Men Flame var både morsomt og lett, så fort vi skjønte greia :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...