Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen :D, jeg lastet ned 10 day trial av WoW i påskeferien, og ble 'litt' interresert i det, men hva er det jeg må kjøpe for å spille det? er det liksom bare og kjøpe Wrath of The Lich King i butikken og da gå hjem, installere, registrere bruker og fikse sånn shit med betaling og sånt og da bare åpne spillet og skrive in acc. info og logge inn?

Når du sier du har lastet ned 10-dagers trial, da har du også laget konto? I såfall trenger du bare vanlig WoW Classic og taste keyen inn en plass i Account Management. Må jo ha Burning Crusade (lvl 60-70 + Blood elf & Draenei) og Wrath of the Lich King (lvl 70-80 + Death Knight), men med mindre du skal lage deg belf, draenei eller DK kan du nok vente med disse.

 

Når jeg tenker meg om finnes det nok sånne samlepakker med WoW Classic + de to tilleggspakkene som sikkert er billigere enn å kjøpe dem hver for seg.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det med addons etc. blir fiksa fort?

Er det snakk om uker før det er tilbake eller?

Er helt avhengig av questhelpen og kartet mitt!! :(

 

Det er jo ikke Blizzard som fikser addonsene dine, det er de som har laget dem. Så oppdater alle addons så skal det være i orden.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det med addons etc. blir fiksa fort?

Er det snakk om uker før det er tilbake eller?

Er helt avhengig av questhelpen og kartet mitt!! :(

 

Det er jo ikke Blizzard som fikser addonsene dine, det er de som har laget dem. Så oppdater alle addons så skal det være i orden.

Nei det er tydligvis ikke i orden.

Jeg har oppdatert alle med Curse Client, og når jeg sjekker addons i Carr menyen, så står det at noen er utdatert, og det fleste av dem fungerer ikke b.annet Cartographer og Carbonite. Baudbag er også utdatert, men den fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det med addons etc. blir fiksa fort?

Er det snakk om uker før det er tilbake eller?

Er helt avhengig av questhelpen og kartet mitt!! :(

 

Det er jo ikke Blizzard som fikser addonsene dine, det er de som har laget dem. Så oppdater alle addons så skal det være i orden.

Nei det er tydligvis ikke i orden.

Jeg har oppdatert alle med Curse Client, og når jeg sjekker addons i Carr menyen, så står det at noen er utdatert, og det fleste av dem fungerer ikke b.annet Cartographer og Carbonite. Baudbag er også utdatert, men den fungerer som den skal.

 

Nå har ikke jeg brukt noen klient for å oppdatere mine addons, så det kan hende det er den det er noe galt med. Hadde disablet alle addons og så startet en og en. Kan også være at det henger igjen noe i WTF folderen. Ta en kopi av denne og slett den som ligger i wow mappen din.

 

Om du får errors fra addons så er det forfattern av addonen du må sende den til, ikke andre.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det med addons etc. blir fiksa fort?

Er det snakk om uker før det er tilbake eller?

Er helt avhengig av questhelpen og kartet mitt!! :(

 

Det er jo ikke Blizzard som fikser addonsene dine, det er de som har laget dem. Så oppdater alle addons så skal det være i orden.

Nei det er tydligvis ikke i orden.

Jeg har oppdatert alle med Curse Client, og når jeg sjekker addons i Carr menyen, så står det at noen er utdatert, og det fleste av dem fungerer ikke b.annet Cartographer og Carbonite. Baudbag er også utdatert, men den fungerer som den skal.

 

Nå har ikke jeg brukt noen klient for å oppdatere mine addons, så det kan hende det er den det er noe galt med. Hadde disablet alle addons og så startet en og en. Kan også være at det henger igjen noe i WTF folderen. Ta en kopi av denne og slett den som ligger i wow mappen din.

 

Om du får errors fra addons så er det forfattern av addonen du må sende den til, ikke andre.

Så du mener jeg skal ta kopi av WTF mappa for sikkerhets skyld, også slette den?

Lenke til kommentar
SNIP

Så du mener jeg skal ta kopi av WTF mappa for sikkerhets skyld, også slette den?

 

Ja, bare så du har en backup.

 

Fishing

-A new (and very rare) special mount can now be caught from Northrend fishing pools.

 

Er det forresten noen som har link til hvordan den nye rare mounten ser ut?

Endret av CK_
Lenke til kommentar
SNIP

Så du mener jeg skal ta kopi av WTF mappa for sikkerhets skyld, også slette den?

 

Ja, bare så du har en backup.

Så du mener at det kan være noe i denne mappa som "fucker" opp wow?

Skal uansett prøve det når jeg kommer hjem.

Tusen takk :)

 

EDIT: I WTF så er det en mappe som heter Account, der det står info om accounten min tror jeg+ at det er noe som heter config.wtf

Endret av Ondskapensakse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...