Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok luftskipet til Northrend i går kveld kl 23:55 og ble logget av under turen. Da jeg logget meg inn igjen befant jeg meg svømmende i vannet utenfor de nye øyene med evig underwater breath. Da jeg kom til land så jeg ingen NPCs. Fikk plutselig øye på en haug med mobs joggende i luften over hele det nye området. Tok musen over dem og så de lå på lvl13-16 ca.

Etter litt undersøkelse viste det seg at alle mobsene fra Barrens var havnet her. Litt tidig bug.

Lenke til kommentar

Svippa innom gamestop på vei til jobb idag, var faktisk kø klokka 0845. Ble litt nervøs når alle hadde forhåndsbestilt og han ene duden begynte å krangle pga han ikke fikk spillet (han skulle heldigvis ha CE).

Siden jeg ikke skulle ha CE så hadde de mange kopier, sitter nå på jobb med en lichking poster og spell.

 

Blir fysisk kvalmt når jeg leste denne tråden, sånn småvondt i magen pga jeg gleder meg sånn.

 

Tror dere ikke at jeg må på middag til svigers i kveld a???

Lenke til kommentar
Blir fysisk kvalmt når jeg leste denne tråden, sånn småvondt i magen pga jeg gleder meg sånn.

 

Tror dere ikke at jeg må på middag til svigers i kveld a???

 

Du får si du har vondt i magen siden du gleder deg til å spille wotlk så du orker ikke reise på middag :p

 

Er det noen her som har dinga 72/73 enda? jeg har ikke fått spilt mer enn et par timer enda, sove + jobb :> er 600k xp på vei til 71.

Regner med å dinge 71, kanskje 72 i dag.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Svippa innom gamestop på vei til jobb idag, var faktisk kø klokka 0845. Ble litt nervøs når alle hadde forhåndsbestilt og han ene duden begynte å krangle pga han ikke fikk spillet (han skulle heldigvis ha CE).

Siden jeg ikke skulle ha CE så hadde de mange kopier, sitter nå på jobb med en lichking poster og spell.

 

Blir fysisk kvalmt når jeg leste denne tråden, sånn småvondt i magen pga jeg gleder meg sånn.

 

Tror dere ikke at jeg må på middag til svigers i kveld a???

 

 

Redd for at du fikk sånn plutselig vondt i ryggen din nå. så må nok være hjemme å ta det med ro :p

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har gjort det til nå, så må jeg bare få lov til å klage litt. Gratulerer Posten Norge for å ha en så ufattelig dårlig kvalitet på tjenestene deres! :nei:

 

Jeg har som mange andre her bestillt CE fra Platekompaniet.no. Mange har allerede fått det, men er fortsatt noen som ikke har fått det ennå, bl.a meg.

Spillet ble altså pakket og sendt ifra Platekompaniet på mandag. Jeg skreiv en mail til dem, og fikk pakkesporingsnummeret da jeg ikke hadde fått pakken i går heller.

Dette er va pakkesporingen sier idag:

10.11.08 20.49 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

10.11.08 16.59 INNLEVERT POSTKONTOR 0421 OSLO

 

And thats it! :thumbdown:

Står ikke at den er videresendt fra Oslo engang! Jaja nytter jo ikke å klage, man må jo bare vente, men jeg blir så forbanna når ikke posten klarer å gjøre jobben sin...

Lenke til kommentar

Er det slik at Howling Fjords er for de med litt bedre gear, og inneholder flere gruppe-quests, mens Borean Tundra har mindre gruppe-quests og egner seg mer for dem med dårligere gear? Jeg gikk til Borean Tundra, tok noen quests der, men jeg vet ikke om jeg skal kombinere Borean Tundra, eller gjøre hele sonen for så å gå til Howling Fjords etc.

 

Noen som kan forklare litt? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...