Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye av det samme her, bare at jeg lvler lock da :>

 

Edit: De i guilden snakka om at de fikk 16k xp av noen av DK questa, vet ikke om det er sånn med alle DK questa eller bare noen.

U sikker har ikke fått prøvd enda, er fortsatt på skolen så gleder meg bare til å bli ferdig:D

Har utplassering i dag, så er ferdig rundt 2:30-3 tiden tenker jeg, da blir det lvling :p Også fri i morra ^^

Lenke til kommentar

Og du klager, jeg er på jobb til 22 i kveld. Henta CE på spaceworld på tur til jobb. Men da har jeg i det minste fri imorra så jeg kan spille alt jeg gidder. Hamstre inn med brus og middag og ikke gå ut i helga.

 

Måtte såklart kikke på boksen før jeg gikk inn og jobba. Artwork-boka er dritkul, står masse tekst som forklarer hvorfor artwork er som det er i de forskjellige sonene, og veldig humoristisk tone over det hele. 208 sider og hardcover.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

10hi, på spaceworld sto de og pakka ut 3 kasser med WOTLK-spill når jeg var innom og henta min CE i 13-tida.

Fyren i kassa sa det hadde vært kø rundt hele kvartalet i Asker utafor kjøpesenteret. Glad jeg ikke gadd å stå der og vente i 2 timer i kulda. Var ingen event der heller, bare vanlig nattåpent. Dro heller hjem etter jobb kl 23 og spilte Left4Dead demoen et par timer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Festlig at min helt nye wotlk cd (kjøpt for under 1 time siden) ikke fungerer og jeg får error på 1%, "Cannot install movie blablabla, kan være hakk i cden, eller den er skitten osv."

Heldigvis var det en link på forumet med download fra blizz, så nå laster jeg ned og innstallerer cd'en jeg akkurat har kjøpt. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...