Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare kort innpå ...

Har en druid med 1115 +healing og 143 MP/5 i combat. Er det nok til å heale Karazhan?

Hadde det vore meg som raidleada en pug hadde eg ikkje tatt deg med. Er det derimot med 3 healers, og 2 har godt gear, så skulle det gå fint.

Pleier stort sett å gjer kara med 2 healers nowadays dog. og då blir det tynt.

Skrevet

Karazhan er så enkelt for tiden at det stort sett holder å ha med ett tre. Sist gang jeg var der inne hadde vi to trær, hvor det ene knapt var aktivt i det hele tatt. (slack!)

Skrevet
Karazhan er så enkelt for tiden at det stort sett holder å ha med ett tre. Sist gang jeg var der inne hadde vi to trær, hvor det ene knapt var aktivt i det hele tatt. (slack!)

:love: Carrot.

Skrevet (endret)
:O en melee hunter altså?

Kan ikke akkurat se at han har så mange meelee-talents, men nå kan jeg ikke så mye om hunters heller. Det jeg har lest er at survival-hunters er gode i 25-mans som buffers, siden de har improved hunters mark, expose weakness osv. BM-hunters er sikkert best på dps, men vi har få hunters i guildet, så det er sikkert derfor han er survival.

Endret av SBS
Skrevet

Då har du med en shadowpriest som dispeller på maiden. Ellers blir det forferdelig tungt for druiden å heale. Og du reiser ikkje og solohealer kara med 1100+ heal heller.

Skrevet
Ja, for jeg skjønte ikke vitsen med og ha mer crit med raptor strike.

Men som sagt, kan jeg ikke hunter...

Han har nok det talentet for å komme ned i tier 3 av talent treet. Og siden ingen av de andre talentene gilnoe bedre er det like greit å putte talentet i raptor strike :)

Skrevet
Så jeg skal bare gi faen i Karazhan? Da legger jeg likegodt WoW på hylla, fram til WotLK.

Nei du trenger absolutt ikkje å gi faen i karazhan. Alt er vel avhengig av om du finner gode pug's om du ikkje er i guild. Har vore med i kara med en lock med 303+spelldmg liksom. Det fins _grusomme_ pugs der ute. ^^

@ Lycan: som sagt...en trenger en dispeller. Anything will do. =)

Skrevet

Etter at Elysium disbandet har vi tatt alle de beste spillerene dems, og har nå 5 (!) spillere i guilden med Warglaive. Ser fett ut i raid når alle er der. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...