Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vilke deler av Arena sett 1 bør eg kjøpe først?

Er mage og har Shadows Embrace settet og resten er blå ting.

Har ca 32k honor så har råd til 2 ting av det nå :)

Er vel bare å sammenligne med geare ditt og se hva som gir best upgrade?

jeg kjøpte nettopp S2 head :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør ab når det er ab-weekend. Og ja, gå for de/det item som gir størst upgrade, alternativt vil være vanskeligst å bytte ut på annen måte. Kanskje raider du og vil få noen items innen kort tid via det.

Skrevet
Er det sånn at de har fjerna honor for tårn i av? fikk ikke noen "+62 honor" nå og fikk 180 bonus honor når jeg vant..

" We are looking into this as we speak." - Blå post på wow-europe forumet. Så da blir det nok fikset i løpet av 2-3 måneder :D

Skrevet

Hei! Har prøvd å søke litt her, men finner ikke svar så spør jeg:

Jeg ser ikke inventoryen min. Det vil si jeg ser jo iconene, men ikke tooltipen når jeg holder over... Vet det er en addon som gjør at dette bugger seg, men husker ikke hvem. Noen som tar dette i hodet?

Skrevet (endret)

Er bradfoot hills alliance territory? Eg tenkte at eg skulle ta eit par quests der oppe. Nokon som har ein god questeplass for min lvl? Har gjort mesteparten i wetlands.

Endret av Arne
Skrevet

Ja, southshore er byen til alliance i Hillsbrad Foothills, men det er horde område og. Er ikke like trygt som i wetlands visst du spiller på PVP server. Gjerne greit å si hva lvl du er og, visst du skal ha tips til hvor du kan queste. men regner med du er 20ish,

Skrevet

Ja, eg treng hjelp til lvling, og no er jo quests det mest effektive. Eg har gjort mykje av det i westland, og er lvl 26.

Trur eg går til Hillsbrad Foothilss. Speler på darksorrow (PvP)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...