Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg klikker helt i vinkel. Det er faen meg 0 shammy loot i SSC etter at man har vært i Kara.

 

Vi har tatt Hydross, Lurker og Morrogrim. Har prøvd oss på Han "world breaker"-karen med 4 adds, men wipa glatt etter 1 min :D Men greia er at akkuratt nå har jeg absolutt ingenting der å gjøre lootvis. Når vi begynner å ta ned T5 folk, da er det loot for meg der, men for enhancement shaman med DW (som må ha 2.60 speed våpen for å ha optimalisert dps), så er det ikke damn shit i SSC. Jeg føler at hver gang vi er der, så er det ikke en dritt for meg/min "effort".

 

armory

 

"QQ"? :(

Skam deg for de legsa, få deg midnight legs fra SP heroic før du begynner å klage på loots

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns å huske det var en side der du fant hvor mye rep du trengte for å nå neste lvl med factions. f.eks du trenger 2 mer run i rampards for å bli honored med honor hold.

vis noen skjønte det

 

kan sjekke hvor masse ting du må levere for å bli neste rep lvl med byene osv.

 

noen som har den siden?

Lenke til kommentar
Jeg klikker helt i vinkel. Det er faen meg 0 shammy loot i SSC etter at man har vært i Kara.

 

Vi har tatt Hydross, Lurker og Morrogrim. Har prøvd oss på Han "world breaker"-karen med 4 adds, men wipa glatt etter 1 min :D Men greia er at akkuratt nå har jeg absolutt ingenting der å gjøre lootvis. Når vi begynner å ta ned T5 folk, da er det loot for meg der, men for enhancement shaman med DW (som må ha 2.60 speed våpen for å ha optimalisert dps), så er det ikke damn shit i SSC. Jeg føler at hver gang vi er der, så er det ikke en dritt for meg/min "effort".

 

armory

 

"QQ"? :(

Skam deg for de legsa, få deg midnight legs fra SP heroic før du begynner å klage på loots

 

Forestwalker kilt er bedre for enhancement shaman tror jeg?

 

Fås i Mana tombs heroic (pissinstance)

Lenke til kommentar

Hvem kan, med hånda på hjerte si at de ikke raider for å få litt epics? Hvem kan si at de godt kan raide 5-6mnd uten å neede på epics?

Alle som raider vil ha loots, mange vil bare mer en andre. Jeg raidet for epics å det sosiale, vi hadde det morro på VT'en, hendte mange ganger at jeg passet loot for andre.

Endret av Dranc
Lenke til kommentar
Hvem kan, med hånda på hjerte si at de ikke raider for å få litt epics? Hvem kan si at de godt kan raide 5-6mnd uten å neede på epics?

Alle som raider vil ha loots, mange vil bare mer en andre. Jeg raidet for epics å det sosiale, vi hadde det morro på VT'en, hendte mange ganger at jeg passet loot for andre.

 

Det er greit nok. Men en holdning som at man ikke ser vitsen med at man raider f.ex en instance fordi man ikke får noe derfra på de spesifikke bossene som guildet klarer å ta akkurat nå, syns jeg blir bare teit.

Lenke til kommentar

Enig med LunarPoet jeg også.

 

Jeg har raidet en del, og vært på (naturlig nok) mye flere raids i forhold til epic-rewards jeg har fått. Om du raidet bare for å få epics, så ville det knekt deg rimelig kjapt. Jeg hadde ihvertfall ikke orket det.

 

Personlig fikk jeg en mye herligere følelse da jeg var heldig og fikk være med guildet mitt å downe Nefarian for første gang, enn den gangen jeg fikk min "beste" instance epic: Bonereavers Edge.

Lenke til kommentar
syns å huske det var en side der du fant hvor mye rep du trengte for å nå neste lvl med factions. f.eks du trenger 2 mer run i rampards for å bli honored med honor hold.

vis noen skjønte det

 

kan sjekke hvor masse ting du må levere for å bli neste rep lvl med byene osv.

 

noen som har den siden?

 

 

Denne virker til det formålet: http://nihilum.wazap.com/en/reputation/

Lenke til kommentar
Jeg klikker helt i vinkel. Det er faen meg 0 shammy loot i SSC etter at man har vært i Kara.

 

Vi har tatt Hydross, Lurker og Morrogrim. Har prøvd oss på Han "world breaker"-karen med 4 adds, men wipa glatt etter 1 min :D Men greia er at akkuratt nå har jeg absolutt ingenting der å gjøre lootvis. Når vi begynner å ta ned T5 folk, da er det loot for meg der, men for enhancement shaman med DW (som må ha 2.60 speed våpen for å ha optimalisert dps), så er det ikke damn shit i SSC. Jeg føler at hver gang vi er der, så er det ikke en dritt for meg/min "effort".

 

armory

 

"QQ"? :(

Skam deg for de legsa, få deg midnight legs fra SP heroic før du begynner å klage på loots

 

tror du ikke jeg har farma SP for det? :p Dropper aldri for meg, så jeg venter til jeg er med på Gruul igjen.

og PSV: Preke-/moralhjørnet er den veien ->

 

Hvem kan, med hånda på hjerte si at de ikke raider for å få litt epics? Hvem kan si at de godt kan raide 5-6mnd uten å neede på epics?

Alle som raider vil ha loots, mange vil bare mer en andre. Jeg raidet for epics å det sosiale, vi hadde det morro på VT'en, hendte mange ganger at jeg passet loot for andre.

 

Jeg raider slik også. Raider for epics, morro @ TS, og jeg passer loot hvis jeg ser at noen andre har verre items enn det jeg har. Dvs, hvis en item er en større upgrade for noen andre, så passer jeg.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Woohoo! 375 LW på shammyen min :D (Your standing towards clefthoofs is now hated.)

 

Trodde aldri jeg skulle gidde å powerlevle LW til 375 på en uke, men jeg gjor det tydeligvis.

Er nå dødslei av Clefthoofs, Yetier og gorrilaer. Ikke sjans at jeg farmer mer Heavy Clefthoof Leather med det første.

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...