Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg et gamecard istad og er nå hjemme igjen og har lyst til å spille litt, men når jeg har skrevet inn koden og skal confirme kommer det bare unable to connect. Noen som vet hva som er galt ?

Skrevet

Nei, er vel ikke det? Var på wow-europe for 5 min siden. Mulig dette er gammelt nytt, men så at man nå har mulighet til å bytte nick. (Har pause fra WoW, så følger ikke så godt med.) Koster 6£, hva synes dere om det?

Skrevet
Nei, er vel ikke det? Var på wow-europe for 5 min siden. Mulig dette er gammelt nytt, men så at man nå har mulighet til å bytte nick. (Har pause fra WoW, så følger ikke så godt med.) Koster 6£, hva synes dere om det?

Et fin-fint tilbud; jeg kan ikke se noe negativt med det.

Skrevet

Ja, det er en fin ting. Venter bare på hårklipper nå :)

Forresten, det har negative sider, foreksempel at Ninjaer, kan bare skifte navn så ofte dem vill å fortsette å ninjaaaaaa

Skrevet
Ja, det er en fin ting. Venter bare på hårklipper nå :)

Forresten, det har negative sider, foreksempel at Ninjaer, kan bare skifte navn så ofte dem vill å fortsette å ninjaaaaaa

De kan ikke skifte så ofte de vil.

Det er en "cooldown" på 90 dager.

Skrevet
shamanen må outheale warriorn og hjelpe til med interupts (earthshock rank1) du skal igrunn ta dem siden dere har mer dps og mer interupts

Ja, men sliter alerede med at jeg har global CD når han caster flash of light :/

Men etter bubble, er det kos med trinket+deathwish =)

Skrevet (endret)

Vil lock + resto shaman funke i 2v2? Lagde 2v2 med en shaman i guilden i går ^^ Har ikke spilt så mye enda da.

Edit: bah, feil tråd

Endret av Tullut
Skrevet

Heh, hva er verste 2v2 team da? Prøvd holy pala + frost mage..i greens / blues. Mistet helt lysten på å noensinne spille arena igjen.

Skrevet

Hehe, er vel egentlig ingen teams som er dårlige, bare du er flink og vet hvor svakhetene dine ligger. Men jeg tror 2 x warrior hadde funket greit dårlig :p

Skrevet
Regner med å dinge 40 med en UD mage i morra, hvor får jeg kjøpt mount til den og hvor?

Du får kjøpt den i Brill (tror jeg det heter). Nord for Undercity.

Fix.

Skrevet
Hehe, er vel egentlig ingen teams som er dårlige, bare du er flink og vet hvor svakhetene dine ligger. Men jeg tror 2 x warrior hadde funket greit dårlig :p

Jeg og en annen warrior lå rundt 1600, men han boosta meg jo, han hadde übergear da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...