Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Har både en hunter og en rogue midt i 50 levlene nå, og tenker på å levle opp en av de. Skal stort sett drive med PVP (Mest BG, kanskje noe arena hvis jeg blir veldig glad i klassen)

 

Noen her som har erfaringer med begge klassene på 70 (også nå etter 2.3) og som kan tipse meg om hvilken jeg bør satse på først? Og hvem av de er mest gearavhengige i PVP? Og med hvilke specs isåfall...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
De komemr vel opp igjen når de funker..`?

 

Nei. De kommer ikke opp igjen når de funker. Blizzard har gått konkurs og det blir aldri mer noe WoW.

Den dagen tror jeg neppe kommer med det første :p

 

Jau, man kan liksom ikke bare si "nei, nå gidder vi ikke mer. Snakkes! -WoW has been deleted-"

Lenke til kommentar
De komemr vel opp igjen når de funker..`?

 

Nei. De kommer ikke opp igjen når de funker. Blizzard har gått konkurs og det blir aldri mer noe WoW.

Den dagen tror jeg neppe kommer med det første :p

 

Jau, man kan liksom ikke bare si "nei, nå gidder vi ikke mer. Snakkes! -WoW has been deleted-"

I hvertfall ikke når de tjener helt banale summer på det spillet. Vi snakker BNP'et til et lite land omtrent. :p Men nå går vel mye av summene ut igjen på å holde spillet ved like også vil jeg tro. :)

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
1008000000Kr i mnd bare på spillere av wow + andre spill og reklame osv.

Jeg kalrer ikke å telle så langt engang i året blir jo det 12096000000kr

 

Kan dette stemme? De sier at de har 9mill spillere og 120 pr mnd. hm

Husker ikke eksakte tall, men som allerede nevnt så kunne vel nærmest Blizzard styrt et land. Det er helt insane mye penger involvert i den greia der med Wow.

WoW har jo også knapt vært ute i 3 år. Finnes små dritt- MMO'er som har hatt bra med folk til og med etter 3 år. Så tror nok WoW kommer til å være "det store" i mange år til. Kan lett se for meg at det holder seg stabilt på nærmere 10 millioner spillere de neste 4-5 åra. På neste exp pack etter WoTLK så kommer sikkert Blizzard til å så smått oppgradere grafikken i spillet også, på samme måte som de har gjort i EQ og Dark Age of Camelot.

Nok til at spillet holder seg relativt up to date, men ikke så mye at ikke "alle" kan spille det på pcene sine. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...