Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alt: alternativ karakter. Er en karakter som du ikke spiller på like ofte som en annen. F.eks en som har en lvl 70 som høyeste, vil ofte kalle den han har på lvl 34 som en alt.

 

for å bli attuna til karahzan må du gjøre noen quest og gjøre noen instancer. Du får questen utenfor Karahzan. Du blir sendt rundt omkring i Azeroth. Til Hillsbrad foothills osv. For så tilbake til Karahzan for å drepe noen mobs rundt inngangen, og under jorda der. Før du må ta noen instancer og få tak i nøkkel delene.

 

Du må innom Streamvault, i Coilfang Resvoir, så må du til Shadow Labyrinth, der etter til The Arcatraz, Tempest Keep, for så og avslutte med og få nøkkelen av Medivh etter å ha fullført The Dark Portal, Black Morass. Men før du kommer inn der må du først fullføre Escape from Durnehold. der du må redde Thrall. Kan kanskje ta litt tid, men enkelt. Trenger ikke å gjøre hele instancen for SV og Arca. Men du trenger flying mount for å komme til Arcatraz.

 

Håper det hjalp;)

Lenke til kommentar
=( Siden tidligere i ettermiddag så har jeg ikke kunnet logge på noen av realmene i Reckoning battlegroupen.

Så straks jeg kommer meg på en char (hvis jeg overhodet får charlist opp) så er det instant 60k ms og 5 minutter etterpå så er det "You have been disconnected".

 

Det her er det tusenvis av andre som sliter med. Eg kommer meg inn men har kanskje 28 000 ms. Blizzard kommer heller ikke noe info om hva som er galt eller når det er kommer til å bli fikset. Er MASSE posts om det på tech forumet dems.

Lenke til kommentar
for å bli attuna til karahzan må du gjøre noen quest og gjøre noen instancer. Du får questen utenfor Karahzan. Du blir sendt rundt omkring i Azeroth. Til Hillsbrad foothills osv. For så tilbake til Karahzan for å drepe noen mobs rundt inngangen, og under jorda der. Før du må ta noen instancer og få tak i nøkkel delene.

 

Du må innom Streamvault, i Coilfang Resvoir, så må du til Shadow Labyrinth, der etter til The Arcatraz, Tempest Keep, for så og avslutte med og få nøkkelen av Medivh etter å ha fullført The Dark Portal, Black Morass. Men før du kommer inn der må du først fullføre Escape from Durnehold. der du må redde Thrall. Kan kanskje ta litt tid, men enkelt. Trenger ikke å gjøre hele instancen for SV og Arca. Men du trenger flying mount for å komme til Arcatraz.

Du har jo ekstremt feil rekkefølge.

 

Du drar til Karazhan og utenfor inngangen står Archmage Alturus med 2 quests (Husker ikke om du må gjøre begge eller bare en). De involverer at du må ned i kjellerne som er rundt Karazhan med noen relativt harde mobs. Etter det blir du sendt til Alterac Mountains for å snakke med Archmage Cedric.

 

Du blir deretter sendt til Shattrath City for å snakke med Khadgar, der du får ett quest hvor du må komme deg helt til slutten av Shadow Labyrinth. Neste quest involverer at du kommer deg ett lite stykke inn i The Steamvault (hopp ned i vannet på høyre side før førstebossen) og litt inn i The Arcatraz (i rommet med masse voids som kommer litt etter førstebossen).

 

Når du har gjort dette må du dra tilbake i tiden og snakke med Medivh. For å gjøre det må du fullføre The Black Morass.

 

[KLIKK HER FOR Å SE QUESTCHAINEN]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...