Jan Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 vael er hard, vi sliter vertfall, tips? 6025281[/snapback] Fiks Nuke makro. La første tank få ti sekunder til å få aggro. Så /rs "nuke". Warriors står på motsatt side i tilfelle cleave. tanking order: 1. 0-10 sek alene 2. 5 sek etter 3. 10 sek 4 15 sek 5. 20 sek Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) When patch 1.11 releases, Innervate will become a base ability for all Druids, trainable at level 40. Once the patch is live, any Druid who formerly had the Innervate talent will instead have the "Swiftmend" talent, which has been added to the Druid Restoration tree, replacing Innervate as the 31 point talent. This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal. Kilde Nå blir det toppen av damagemeteret med 25/0/26 speccen. Endret 2. mai 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Heisann. Er litt newbe i WoW, men tenkte jeg skulle kjøpe det. Finner mange versjoner når jeg leter på nettet, og bare lurte på om noen kan linke til den rette og billigste versjonen man finner på nettet? Isåfall så kommer vel jeg til og bli mer aktiv i denne tråden fremover. Blir spennende å prøve. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Stoppet accounten min nå. Kommer nok til å angre. The best game ever. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) WoW hos komplett WoW hos platekompaniet WoW hos Elkjøp Endret 2. mai 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 WoW hos komplettWoW hos platekompaniet WoW hos Elkjøp 6029438[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Niiice! Er swiftmend en slags NS? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Jadda! Da var endelig Zandalarian Hero Charm min Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Niiice! Er swiftmend en slags NS? 6030312[/snapback] Nja... slik jeg har forstått det, så funker det slik at du kan f.eks. slenge på en rejuv og en regrowth på en person (kanskje mest nyttig på MT) og da bruke swiftmend og den resterende healing over time fra disse to spellsene blir da instant heal. Men men... nå kan jeg være oomking med innervate og det blir jo moro Ble kicket fra guilden fordi jeg har sluttet å spille (overraskende nok), så mulig jeg gjør litt pvp hvis jeg kjeder meg (når 1.11 kommer that is). Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 vael er hard, vi sliter vertfall, tips? 6025281[/snapback] Gi MT noen sekunder alene, før offtanks starter å kjempe om aggro. Det er viktig at offtanks ligger høyest på aggrolisten og ikke roguer, ellers snur han seg og moser healersiden på et par sekunder Og ja, når det er 20% igjen starter alle warriors med å execute tanke. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 vael er hard, vi sliter vertfall, tips? 6025281[/snapback] Gi MT noen sekunder alene, før offtanks starter å kjempe om aggro. Det er viktig at offtanks ligger høyest på aggrolisten og ikke roguer, ellers snur han seg og moser healersiden på et par sekunder Og ja, når det er 20% igjen starter alle warriors med å execute tanke. 6033050[/snapback] For ikke å glemme at rogues burde spamme feint og vanishe da tanken dør, slikt at aggroen går direkte på offtank Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Kjøpte meg nettopp denne Cloaken til 30g. Det står på siden at den er verdt 175g (eller median prisen da) Godt kjøp? Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Jadda! Da var endelig Zandalarian Hero Charm min 6032665[/snapback] Og snart får jeg min. , Zandalarian Hero Medallion that is. Endret 3. mai 2006 av ctv Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Kjøpte meg nettopp denne Cloaken til 30g. Det står på siden at den er verdt 175g (eller median prisen da) Godt kjøp? 6034083[/snapback] Vel, siden det er høy droprate på den så du kunne farmet den selv, så å bruke 30g på den var litt bortkastet. Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Etter lite tid til WoW-spilling fikk jeg i dag dinget 59. Begynner å føle at jeg nærmer meg nå. Ettersom jeg har en god del fri fremover, regner jeg med at jeg fint skal klare å nå 60 innen relativt kort tid. En ting som allikevel bekymrer meg er denne exspansion som skal komme. Vil jeg i det hele tatt rekke å oppleve det å være 60 før det kommer 10 lvler til? Noen som har noen formening om når Burning Crusade kommer? Har Blizzard uttalt noe? Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ikke før langt ut på høsten, så du kan ta det med ro =) Endret 3. mai 2006 av preskatv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Litt newb-spørsmål. Sett at noen har logga inn på accounten min og sletta en av char'ene mine, hva gjør jeg for å få den tilbake? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Litt newb-spørsmål. Sett at noen har logga inn på accounten min og sletta en av char'ene mine, hva gjør jeg for å få den tilbake? 6038965[/snapback] Logg på en alt og send en ticket Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Endelig! Guilden har bestemt seg for å Migrere fra daggerspine til kazzak, som alle andre (nesten) har gjort. Er ikke mange igjen der nå, laggen har ødelagt heile serveren. Kazzak <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå