Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg egentlig ikke til BC kommer. Jeg har akkurat dinget 60, har sugent gear, og har aldri vært i instancer som for eksempel MC. Håper virkelig at det tar en god stund før denne utvidelsespakken kommer ut. Blir sikkert hatet av alle og kalt n00b nå, men samma det. Jeg er n00b.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til poster over.

 

Bah du er da ikke noen n00b. :)

Alle har levlet sin første char en gang i tiden med unntak av de som har ebayet.

Å komme deg til MC bør du ikke ha som eneste mål, da kan man fort gå lei av all raidinga. Samme med gear, kos deg med det du har og ikke la epic jage ta over.

Kos deg med wow på din måte og drit i hva andre sier. Det å ha det gøy er det viktigste :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Vi tok Onyxia i går med 30 mann uten no særlig problemer, det er vel ikke så stort siden hun er vel 8/7/6-manna?

 

Og bare dritt drops =/ Droppa helm of wrath og hunter hjelmen. ikke no av min interesse..

6080762[/snapback]

 

 

Prøvde henne i går vi å. 40man. Men på grunn av stor lag på servern kom vi ikke igjennom phase 1 engang :( Blir disconnecta hele tiden.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått nok. Nok av kjedelig raiding, meningsløse epics og timelange BG-køer. Jeg slutter. Eller, jeg skal i hvert fall trappe ned betraktelig. Orker ikke å bruke timer på å drepe bosser, og på å få meg phat lewt. Ettersom PvP på Silvermoon er lik null, uansett, har jeg heller ikke bruk for pruplez. Bortsett fra show off, selvsagt, men det hjelper lite når serveren har tier2-gearet Inner Sanctum-spillere til det. Lite rom for en stakkars dverg med litt tier1 og litt tier2 ...

 

Det jeg imidlertid skal gjøre, sånn for å få en myk avslutning på min WoW-karriere, er å gjøre litt PvP med min alte-priest. Da er jeg bare i WSG og AB - gidder ikke dinge henne opp til lvl 60, uansett - og det er gøy. Det er underholdning. Noe som dessverre er mangelvare på hovedfyren min, der alt bare blir jobb, pes, kjas og mas.

Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig glad akkurat nå.

I gledesrus.

 

Etter lang tid med mye slit og slikt, er jeg endelig blitt exalted i AV!

 

Vanskelig, for Alliance på Frostwhisper har det ikke med å vinne så ofte :p

 

 

Så nå er The Unstoppable Force og Don Julio's Band innkjøpt, og så var det å spare opp til å få seg geitebukk å ri rundt på, om jeg gidder da.

Bruker jo Travel Form mer enn jeg bruker mount uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...