Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første var på Gk elektro midt i timen, en kompis lagde en prell til meg. Den satt inne i ca. 10 min før jeg begynte å få en panikk når den begynte å smuldre opp. Det endte med at jeg lå over vasken inni timen og gurglet :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Første var en helt ubakt General løs. Husker fortsatt hvor svimmel jeg ble. ^_____^

5078237[/snapback]

Jeg slelgte en hel pris general en av de første gangene, jeg holdt nesten på å spy da :no:

Jeg syns den skrufen du får kjøpt i danmark er sterkere en den i norge. noen andre som har merket det samme?

5078249[/snapback]

Får du kjøpt snus i Danmark?

Skrevet
Første var en helt ubakt General løs. Husker fortsatt hvor svimmel jeg ble. ^_____^

5078237[/snapback]

Jeg slelgte en hel pris general en av de første gangene, jeg holdt nesten på å spy da :no:

Jeg syns den skrufen du får kjøpt i danmark er sterkere en den i norge. noen andre som har merket det samme?

5078249[/snapback]

Får du kjøpt snus i Danmark?

5080101[/snapback]

Kosta meg 25 kr boksen på seven eleven, klarte å få med meg en helv pølse hjem :thumbup::w00t::roll::tease:

Skrevet

Skruf tranebær er drit digg ja :thumbup: Jeg smakte noe som het general porsjon silver her om dagen... så ut som en mellomting mellom vanlig large og white. Ikke like fin som white, men heller ikke like slapp som vanlig large..

Skrevet
er lenge siden jeg har fått skikklig nikotin sjokk, så detta var digg!

5082395[/snapback]

prøv å ta to skruf priser oppe, og en nede, uten å bake. da får du et kick som er verdt å nevne. :p da kan jeg love deg at rommet svaier.

Skrevet

hehe, det gjorde det med to stk. skruf portion også.

noen som vet om man får i seg nikotin av å røyke sigar "the right way"? altså å ikke trekke ned røyken i lungene. røyka en kubaner før jeg tok snusen med merket ingen ting. nåe jeg tenker meg om så har jeg egentlig aldri gjort det når det kommer til sigarer..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...