Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var den første typen snus dere prøvde?

Den første jeg prøvde var Mocha med lakris da jeg var på russlandtur. kjøpte med med 5 bokser på tur hjem, med jeg ble lei etter 2 bokser. så jeg solgte de tre og kjøpte meg to bokser med skruf :thumbup:

Skrevet
hmm første var vell peterøes blå med mint løs :D den er god den. ikke rart jeg fortsatt!

5078205[/snapback]

Jeg har hat en sånn boks, å det var en lettelse å få den brukt opp, ga sikkert bort 1/4 av boksen

Skrevet
Første var en helt ubakt General løs. Husker fortsatt hvor svimmel jeg ble. ^_____^

5078237[/snapback]

Jeg slelgte en hel pris general en av de første gangene, jeg holdt nesten på å spy da :no:

Jeg syns den skrufen du får kjøpt i danmark er sterkere en den i norge. noen andre som har merket det samme?

Skrevet

Hehe, første var vel General løs, husker jeg ikke merka en dritt første gangen (merkelig nok). Hadde den inne en god stund hvertfall. Så prøvde jeg snus (ble utrolig svimmel og kvalm), og dermed var det over på catch og videre.

Skrevet

Min første snus var en veldig,veldig dårlig snus med et navn jeg ikke husker. Lå på bakken, meget kvalm og prøvde å unngå å spy.

Egentlig litt merkelig at jeg to dager etter denne hendelsen kjøpte meg en general boks..

Skrevet

min første gang var da jeg kjøpte en boks general pose med en kamerat..

husker vi stakk til en skole i nærheten og prøvde det var :dribble: det

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke hvilket merke det var, det var et merke jeg aldri har sett før løs. Jeg fikk litt vondt i hode men det var utrolig digg.

Helga etter dro jeg på lan og kjøpte meg en boks General løs så lagde jeg meg en gamba pris i forhold til allle andre, men nå er det ca samma størrelsen som jeg bruker til vanelig. Og jeg fikk så INNE I HELVETTE vondt i hue auuu. Seriøst det jævligste jeg har vært med på. Enda begynte jeg å snuse :!:

Skrevet

Min første var general løs... en gang på fylla. Fikk en FEIT klump i hånda, som sikkert var 1/4 av boksen, men når jeg var ferdig med å "bake" (den så ut som en liten pyramide) så skjønte jeg faen ikke hvor all snusen var blitt av siden det var så liten :p Merket ingen effekt though :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...