Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet
[iC' date=09/08/2005 : 23:47]
Spilte gjennom demoen for 2.gang, og eg fikk MYE mere goosebumps på kroppen i starten med jente som krysser nede i kloakken :no:

Hvordan kan du få det, når du VET når og hvor hun kommer? :dontgetit::huh::ohmy:

Nei det som er cluet her, er at eg sitter å konfigurere spillet til å yte bra først, med høg lyd i Hp`ene. Og musikken i startmenyen er passe uggen og minner mye om RE spilla, tankene blir allerede her satt i sving. Så i starten når man ser dette ukjent origin incoming oppe i venstre hjørne, begynner eg å leve meg kraftig inn. Å vips der springer den søta lille jenta, goosebumps. Eg begynner rett å slett å tenke på the grudge filmene( som er sjuke ) og litt the ring. Så egentlig er det ikkje jente der å da som skremmer meg, bare tankene mine som leker med meg fra starten.

Min oppskrift på å leve seg inn i spillet på forhånd, og ja rommet var bekmørkt seff :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC,09/08/2005 : 22:38]
hmm, bruker 77.30 nå, kan prøve nyeste og sjekke da.. :)

Gjør deg selv en tjeneste å IKKE gjør det.

77.72 har problemer med alle media playere (DivX-player, WMP, VLC, osv).

Alle farger blir helt snodige. Dessuten har jeg prøvd FEAR med den nyeste, den gjør nada for ytelsen.

Men hva kan problemet være da? Jeg kjører Far Cry på full oppløsning med alt på max uten problemer, å jeg vil ha helt glatt spilling, hele tiden, ved eksplosjoner og hele pakka.. ;)

Har samme problemet med hakking selv..

Specs: 3200+, 2 gig ram, Radeon X800XT...

Skulle gått glatt detta, men selv om jeg setter alt på medium og 800x600 så hakker det.. Og det hakker altid på di samme stedene... :cry:

Skjønner ikke hvorfor!!

Skrevet

Grei nokk Demo. Bortsett fra demoen ikke har skikkelig støtte for SApphire 9800 PRO AIW. Eller så er det kortet mitt som er fcka. ^^ :whistle:

Deler av grafikken i spiller blir til tider hvit når man ser på bakken. Har ikke høyre gfx instillinger en det min pc klarer. men, det får gå ^^ Får Game PANZERS P2 så lenge :yes:

Skrevet
Grei nokk Demo. Bortsett fra demoen ikke har skikkelig støtte for SApphire 9800 PRO AIW. Eller så er det kortet mitt som er fcka. ^^ :whistle:

Deler av grafikken i spiller blir til tider hvit når man ser på bakken. Har ikke høyre gfx instillinger en det min pc klarer. men, det får gå ^^ Får Game PANZERS P2 så lenge :yes:

OT: er PANZERS bra??

On topic: Nyeste drivere, har du de??

Skrevet (endret)

Hvis dere har tekniske problemer, sjekk ut i dette forum. Vivendi har en kar der som svarer på spørsmål :thumbup:

Endret av Silky
Skrevet

Kjempetaktikk, stå rett foran han når han har det sterkeste våpenet. Å nei du. Må nok bruke dekning, kanskje til og med en granat i ny og ne.

Skrevet

Når jeg tar han dør karen der, så bruker jeg først å lokke med meg kameraten hans rundt hjørnet, drepe han, og så løper jeg fram i slow-mo og kaster granater på han mens jeg skyter som gal i skallen, funker som faen det :D

Skrevet
Ta dem en av gangen. Kast en granat, og trekk deg tilbake. Så går du fram til du ser han ene, og skyter ham. Det blir for mye å ta to av gangen. Fyll opp med helse ved behov.

EDIT: gullegutt, sliter DU? Hvilken innstilling har du på, egentlig? LOL

Jeg sliter som f jeg.. har på det neste letteste :!: Har ikke akkuratt prøvd så mye akkuratt men. Kjiipt å begynne så langt tilbake når jeg dør. :(

Skrevet
Ta dem en av gangen. Kast en granat, og trekk deg tilbake. Så går du fram til du ser han ene, og skyter ham. Det blir for mye å ta to av gangen. Fyll opp med helse ved behov.

EDIT: gullegutt, sliter DU? Hvilken innstilling har du på, egentlig? LOL

Jeg sliter som f jeg.. har på det neste letteste :!: Har ikke akkuratt prøvd så mye akkuratt men. Kjiipt å begynne så langt tilbake når jeg dør. :(

Save? (F5)

-Jar

Skrevet
Kjempetaktikk, stå rett foran han når han har det sterkeste våpenet. Å nei du. Må nok bruke dekning, kanskje til og med en granat i ny og ne.

Niks. Jeg lemper en granat mot han hundredelssekundet før han komemr ut av døra, for så å stå å pumpe hagleskudd i han (i mellomtiden tar jeg meg også friheten å kaste enda en granat inn i rommet hvor soldatene kommer ut).

Funker som faen, og jeg trenger ytterst sjelden å ta flere enn 1 eller to health-packs. :yes:

Skrevet

hvordan i helvete starte denne stygge demoen?? hver gang jeg trykker på fear sp demo, kommer jeg til en internettside for fear... :yes: hva skal jeg gjøre?

Skrevet
hvordan i helvete starte denne stygge demoen?? hver gang jeg trykker på fear sp demo, kommer jeg til en internettside for fear... :yes: hva skal jeg gjøre?

probleme er løst gutter: :dribble:

Skrevet

Hmm. Den siden kommer opp hver gang man slår av demoen. Tydeligvis en feil hos deg da. :hmm:

Prøv å enten re-starte PCen eller å re-installere hele demoen.

Skrevet (endret)

for noe dritt.. gledet meg skikkelig til og spille dette spillet, men får bare feilmelding når jeg prøver og starte demoen..

jeg har win xp med service pack 1..

edit: problemet er løst.. måtte disable antiblax..

post-189-1123684613_thumb.jpg

Endret av Armageddon
Skrevet (endret)
[iC,10/08/2005 : 14:14]

Niks. Jeg lemper en granat mot han hundredelssekundet før han komemr ut av døra, for så å stå å pumpe hagleskudd i han (i mellomtiden tar jeg meg også friheten å kaste enda en granat inn i rommet hvor soldatene kommer ut).

Funker som faen, og jeg trenger ytterst sjelden å ta flere enn 1 eller to health-packs. :yes:

er du gal, hvis du trenger health packs for å ta han, sleng en mine på gulvet like ved døra, når han blir slengt bak av eksplosonen kaster jeg en granat, og skyter 5-6 skudd med spas'n da er han og vennene hans døde og jeg ble ikke skutt en gang

Endret av gunfreak19
Skrevet
[iC,10/08/2005 : 14:14]

er du gal, hvis du trenger health packs for å ta han, sleng en mine på gulvet like ved døra, når han blir slengt bak av eksplosonen kaster jeg en granat, og skyter 5-6 skudd med spas'n da er han og vennene hans døde og jeg ble ikke skutt en gang

Nei! Du tar feil! Ikke noe morsomt! Du er bare ett null! Det går ikke! :tease:

Jaok, din måte er 0.1% bedre enn min da. :hrm:

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...