Gå til innhold

F.E.A.R demo ute-link i første innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen så sykt tøft! Dritfett at soldatene ikke så deg før du lot de se deg! F.eks, der helikopteret kom og slapp ned to stk, da stod jeg under dem, og så at de landet og så seg rundt, ingen av dem hadde sjangs til å se meg der jeg satt i mørket :D

Da var det bare å løpe ut med plasma gunnern, frese av en ladning i trynet på han ene, så kom han andre og heiv seg ned mot meg, og så fresa jeg av en ladning på han også, så blod og gørr spruta over veggene!

Drit fett spill, dette SKAL kjøpes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*Masse quotes og snakking som ville tatt for mye plass å legge inn her*

Dårlig innlevelse? JEG?! Amajgad, det var første gang jeg har hørt det! :p

Jeg elsker å se film og spille spill, og jeg har god innlevelse (er filmsamler med over 250 titler i hyllene mine nå, alle originale DVDer).

Elsker ikke noe som et spill eller en film hvor jeg kan leve meg skikkelig inn.

F.E.A.R. kommer jeg nok (forhåpentlig vis) til å leve meg inn i, men like vel kommer jeg (sannsynlig vis) ikke til å bli skremt noe særlig. Horror har egentlig aldri vært min ting. :)

Skrevet

Japansk horrror har alltids fascinert meg, og med dette spillet så har eg ihvertfanl noe å ruge på utepå de kalde mørke hybeltimene i Sogndal :ermm:

Skrevet

Jeg ble meget positivt overrasket. Minner litt om Max Payne, med slo mo og den delen i korridoren. Hadde en fin stemning synes jeg. Finnes det noe mer skremmende enn små jenter? 2 små jenter, kanskje.

Tror nok jeg blir nødt til å kjøpe dette. Burde oppgradere grafikkortet først.

Skrevet

Hmm, får ikke starta spillet hos meg..blir bare en svart skjerm. Noen andre som har dette problemet med F.E.A.R? Skjermkortet mitt er et Radeon 9800 Pro..

Skrevet
Hmm, får ikke starta spillet hos meg..blir bare en svart skjerm. Noen andre som har dette problemet med F.E.A.R? Skjermkortet mitt er et Radeon 9800 Pro..

Har det samme skjermkortet. Kanskje du kan prøve ny driver?

Skrevet

jeg synes demoen var litt kort... var ferdig etter en liten stund, ca.10 moin max...

noen som veit når demoen kommer ut?

DEN SKAL JEG HA!! :w00t:

Skrevet
jeg synes demoen var litt kort... var ferdig etter en liten stund, ca.10 moin max...

noen som veit når demoen kommer ut?

DEN SKAL JEG HA!! :w00t:

Demoen slapp ut i går.

Er det fullversjonen du mener, tror jeg den skal ut i oktober har jeg hørt snakk om..

Skrevet

Er det en måte å finne ut hvor høy fps en har i spillet?

Det hakker ikke, men det går på en måte litt "seigt" uansett hvlike innstillinger jeg kjører på. :dontgetit:

Skrevet (endret)

Det hakker ikke, men det går på en måte litt "seigt" uansett hvlike innstillinger jeg kjører på.  :dontgetit:

Mener du slik at det kan virke som spillet sluker rammen din??På meg kommer det støtt og stadig til tider sånn at spillet henger seg for å laste, typisk lite ram syndrom;) Spillet virker litt sånn tregt på meg også, følgende spec:

DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D

MSI GeForce 7800GTX 256MB

AMD Athlon 64 3700+

Hiper Strømforsyning ATX 580W

Zalman CNPS7700-Cu CPU-Kjøler

Corsair TWINX1024-3200

Hitachi Deskstar 250Gb 7200rpm 8Mb 8.5ms

WD 200gb 7200rpm

Thermaltake SHARK VA7000BWA Super Miditower

Endret av Mala
Skrevet
Har ikke prøvd spillet pga militæret, men sloss man av og til i lag med allierte soldater, eller går man alltid inn i byggninger alene?

I demoen er man lone wolf ihvertfall ;)

Skrevet

i noen av videoene jeg har sett, så er det flere på laget ditt, vet ikke om du kan gi de kommandoer, men er nok mest alene.

Er jo et horror fps, så blir litt skummlere når man løper rundt alene, enn med 4 soldater som hjelper deg.

Skrevet

Det hakker ikke, men det går på en måte litt "seigt" uansett hvlike innstillinger jeg kjører på.  :dontgetit:

Mener du slik at det kan virke som spillet sluker rammen din??På meg kommer det støtt og stadig til tider sånn at spillet henger seg for å laste, typisk lite ram syndrom;) Spillet virker litt sånn tregt på meg også, følgende spec:

DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D

MSI GeForce 7800GTX 256MB

AMD Athlon 64 3700+

Hiper Strømforsyning ATX 580W

Zalman CNPS7700-Cu CPU-Kjøler

Corsair TWINX1024-3200

Hitachi Deskstar 250Gb 7200rpm 8Mb 8.5ms

WD 200gb 7200rpm

Thermaltake SHARK VA7000BWA Super Miditower

Virket egentlig ikke som om det var et minneproblem. Det tok bare litt tid før spillet reagerte på det jeg gjorde. Det var bare snakk om noen brøkdeler av et sekund, men akkurat nok til at jeg ikke klarte å sikte skikkelig. Uansett ble alt i orden etter en restart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...