Vrengtpolvott Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Fy faen så sykt tøft! Dritfett at soldatene ikke så deg før du lot de se deg! F.eks, der helikopteret kom og slapp ned to stk, da stod jeg under dem, og så at de landet og så seg rundt, ingen av dem hadde sjangs til å se meg der jeg satt i mørket Da var det bare å løpe ut med plasma gunnern, frese av en ladning i trynet på han ene, så kom han andre og heiv seg ned mot meg, og så fresa jeg av en ladning på han også, så blod og gørr spruta over veggene! Drit fett spill, dette SKAL kjøpes!
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 *Masse quotes og snakking som ville tatt for mye plass å legge inn her* Dårlig innlevelse? JEG?! Amajgad, det var første gang jeg har hørt det! Jeg elsker å se film og spille spill, og jeg har god innlevelse (er filmsamler med over 250 titler i hyllene mine nå, alle originale DVDer). Elsker ikke noe som et spill eller en film hvor jeg kan leve meg skikkelig inn. F.E.A.R. kommer jeg nok (forhåpentlig vis) til å leve meg inn i, men like vel kommer jeg (sannsynlig vis) ikke til å bli skremt noe særlig. Horror har egentlig aldri vært min ting.
Mala Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Japansk horrror har alltids fascinert meg, og med dette spillet så har eg ihvertfanl noe å ruge på utepå de kalde mørke hybeltimene i Sogndal
tacomodo Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Uff så kort demo da Virker veldig bra. Kanskje til og med en kjøpskandidat.
oyvjak Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg ble meget positivt overrasket. Minner litt om Max Payne, med slo mo og den delen i korridoren. Hadde en fin stemning synes jeg. Finnes det noe mer skremmende enn små jenter? 2 små jenter, kanskje. Tror nok jeg blir nødt til å kjøpe dette. Burde oppgradere grafikkortet først.
dj_bajs Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hmm, får ikke starta spillet hos meg..blir bare en svart skjerm. Noen andre som har dette problemet med F.E.A.R? Skjermkortet mitt er et Radeon 9800 Pro..
akristina92 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hmm, får ikke starta spillet hos meg..blir bare en svart skjerm. Noen andre som har dette problemet med F.E.A.R? Skjermkortet mitt er et Radeon 9800 Pro.. Har det samme skjermkortet. Kanskje du kan prøve ny driver?
ttt Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hmm, får ikke starta spillet hos meg..blir bare en svart skjerm. Noen andre som har dette problemet med F.E.A.R? Skjermkortet mitt er et Radeon 9800 Pro.. Dette kan kanskje vere til hjelp: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4618998
noXelon Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 jeg synes demoen var litt kort... var ferdig etter en liten stund, ca.10 moin max... noen som veit når demoen kommer ut? DEN SKAL JEG HA!!
akristina92 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 jeg synes demoen var litt kort... var ferdig etter en liten stund, ca.10 moin max...noen som veit når demoen kommer ut? DEN SKAL JEG HA!! Demoen slapp ut i går. Er det fullversjonen du mener, tror jeg den skal ut i oktober har jeg hørt snakk om..
Splitter Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er det en måte å finne ut hvor høy fps en har i spillet? Det hakker ikke, men det går på en måte litt "seigt" uansett hvlike innstillinger jeg kjører på.
ttt Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er det en måte å finne ut hvor høy fps en har i spillet? Legg inn fraps. http://www.fraps.com/
Splitter Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er det en måte å finne ut hvor høy fps en har i spillet? Legg inn fraps. http://www.fraps.com/ Takk for tipset, men demoen ser ut til å virke nå. Trengte bare en restart.
Mala Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Er det en måte å finne ut hvor høy fps en har i spillet? Det hakker ikke, men det går på en måte litt "seigt" uansett hvlike innstillinger jeg kjører på. Mener du slik at det kan virke som spillet sluker rammen din??På meg kommer det støtt og stadig til tider sånn at spillet henger seg for å laste, typisk lite ram syndrom;) Spillet virker litt sånn tregt på meg også, følgende spec: DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D MSI GeForce 7800GTX 256MB AMD Athlon 64 3700+ Hiper Strømforsyning ATX 580W Zalman CNPS7700-Cu CPU-Kjøler Corsair TWINX1024-3200 Hitachi Deskstar 250Gb 7200rpm 8Mb 8.5ms WD 200gb 7200rpm Thermaltake SHARK VA7000BWA Super Miditower Endret 6. august 2005 av Mala
Windoge Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har ikke prøvd spillet pga militæret, men sloss man av og til i lag med allierte soldater, eller går man alltid inn i byggninger alene?
Mala Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har ikke prøvd spillet pga militæret, men sloss man av og til i lag med allierte soldater, eller går man alltid inn i byggninger alene? I demoen er man lone wolf ihvertfall
mushi Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 i noen av videoene jeg har sett, så er det flere på laget ditt, vet ikke om du kan gi de kommandoer, men er nok mest alene. Er jo et horror fps, så blir litt skummlere når man løper rundt alene, enn med 4 soldater som hjelper deg.
Gunfreak Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 helt til de fire bare forsvinner og man hører skrik fra dem. mohahahah
[^..^]Christian Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 til deg som sliter med at du fikk svart skjerm, , , det fikk jeg også første gang (har xp3000+ og radeon 9700 pro) men jeg bare trykte på esc andre gange, så gikk d bra.
Splitter Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Er det en måte å finne ut hvor høy fps en har i spillet? Det hakker ikke, men det går på en måte litt "seigt" uansett hvlike innstillinger jeg kjører på. Mener du slik at det kan virke som spillet sluker rammen din??På meg kommer det støtt og stadig til tider sånn at spillet henger seg for å laste, typisk lite ram syndrom;) Spillet virker litt sånn tregt på meg også, følgende spec: DFI LANPARTY UT nF4 ULTRA-D MSI GeForce 7800GTX 256MB AMD Athlon 64 3700+ Hiper Strømforsyning ATX 580W Zalman CNPS7700-Cu CPU-Kjøler Corsair TWINX1024-3200 Hitachi Deskstar 250Gb 7200rpm 8Mb 8.5ms WD 200gb 7200rpm Thermaltake SHARK VA7000BWA Super Miditower Virket egentlig ikke som om det var et minneproblem. Det tok bare litt tid før spillet reagerte på det jeg gjorde. Det var bare snakk om noen brøkdeler av et sekund, men akkurat nok til at jeg ikke klarte å sikte skikkelig. Uansett ble alt i orden etter en restart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå