Gå til innhold

patch 1.11 til diablo 2 snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har kjøpt diablo2 og skal innstalere det, men vis jeg innstalerer det med serialen så kan jeg spille på nett.

men kan jeg da brukke serialen på nytt en annen gang spille på nett eller er den brukt opp?

Du kan installere diablo2 med samme nøkkel på flere maskiner, men bare en maskin kan være tilkoblet Battle.Net av gangen.

Lenke til kommentar
Fader at alt mitt er expired da! Uff.  Kan liksom ikke starte på nytt nå. Det blir  for drøyt

Fuck it!

Starter i kveld..

You go! :love:

 

Føler meg mye mer fri på Diablo 2 enn WoW.. Så du gjør det riktige. Diablo 2 er et KONGE Spill.

Apropos, er det planlagt noe ladder reset snart? Hvis jeg skal stare opp på scratch så er det greit hvis den ikke resettes når jeg akkurat har bygd meg opp et lite mekka..

Lenke til kommentar
Argh, jeg vil spille . Image-filene mine er korrupte, og CD-ROMen min har vært ødelagt lenge.

 

Jeg vurderer å kjøpre ny, for å spille Diablo. Det er absolutt et av tidenes beste spill, og jeg har tilbrakt mange hundre timer i "realmen".

Jeg tror det koster 99 kr hos Elkjøp og 149kr hos Narvesen.

Lenke til kommentar
Jeg tror det koster 99 kr hos Elkjøp og 149kr hos Narvesen.

Flere steder som selger det for 99,- så det er like greit å kjøpe seg en ny kopi hvis plata blir dårlig. Dårlig plate kan få katastofale følger, fordåvidt er faren for å få "cd spin-up lagg" en veldig god grunn til å bruke en no-cd crack(eller som jeg har gjordt å lage et image som man har loada i deamon tools.

Lenke til kommentar
Jeg tror det koster 99 kr hos Elkjøp og 149kr hos Narvesen.

Flere steder som selger det for 99,- så det er like greit å kjøpe seg en ny kopi hvis plata blir dårlig. Dårlig plate kan få katastofale følger, fordåvidt er faren for å få "cd spin-up lagg" en veldig god grunn til å bruke en no-cd crack(eller som jeg har gjordt å lage et image som man har loada i deamon tools.

Ja Daemon Tools er grei den.

 

Godt poeng. Hvor lang er levetiden på slike kjøpte plater?

 

BTW: Jeg har hørt skrekkhistorier om plater som har eksplodért i spillere. Er det fare for noe sånt?

Lenke til kommentar

Ja Daemon Tools er grei den.

 

Godt poeng. Hvor lang er levetiden på slike kjøpte plater?

 

BTW: Jeg har hørt skrekkhistorier om plater som har eksplodért i spillere. Er det fare for noe sånt?

Jepp, dårlige plater kan sprenges i cd-rom, kan være lurt å sjekke for sprekker innerst inne før man setter inn cden.

 

Skal snart legge inn Diablo 2 på nytt jeg.

Lenke til kommentar
Ryktet sier 15. august, så kanskje vente til da ...jeg varmer opp med min mf skelliemancer:-)

Oi, kult. Hvor har du det fra?

Mitt kilde sier 8 august, og jeg har mer tro på Blizzard enn på noen som kommer med rykter online.

 

http://www.battle.net/diablo2exp/

 

bozoc: Hva mener du? Hvis du tenker på hvilke som dropper disse nøklene? har allerede nevnt det.

 

- D.J.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...