Gå til innhold

patch 1.11 til diablo 2 snart


Anbefalte innlegg

OT: Noen som vet om de har Diablo 2 Collector Edition til salgs en plass?

5658136[/snapback]

 

 

Vet ikke om det er Battle Chest du mener, men jeg har kjøpt Diablo herfra, og det holder jo i massevis. Trenger jo ikke 1.09 Guiden lengre - all info ligger jo på www.battle.net uansett nå :)

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...=23&submit.y=10

5671843[/snapback]

Takk for linken. Men mente BC. Takler ikke slik Best Buy cover. Er så innmari stygge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har instalert det på nytt selv, bare for å ha noe å gjøre fram til oblivion slippes.. Litt kjipt å stå heelt på bar bakke men.. aleine er jeg og.. Alle venna mine som spillte det ble tatt for MH og fikk ban på keysa sine..

 

Stakkars folk.. Er det noen måte å mule online aleine? Litt irretabekt å ha ting jeg trenger på en char som skal til en annen og ikek ha noen jeg stoler på til jobben....

Lenke til kommentar

Litt OT:

 

Jeg har problemer med battle.net. Jeg logger meg inn (d2x), det tar ganske lang tid, så kommer jeg til hovedvinduet. Der trykker jeg på enter chat, og så skjer det ingenting. Joining og spilling går helt greit, med lav ping, men jeg får ikke opp chatten (prøvd mange forskjellige kanaler), og får heller ikke opp spillerne helt nederst i hovedvinduet.

 

Noen som har peil på hva det kan komme av? Kan ikke huske å ha hatt det problemet før.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hallo felles d2lod fans.

 

Noen som hadde giddi å booste meg fra act 1 normal til så langt som mulig i Hell?

 

Jeg slutta å spille for ca et år siden, som resulterte med 3 tapte kontoer med blandt annet 10x anni, eth botd, enigmas, vex, ber, 16060, 290's. osv... :(

 

Nå tenkte jeg at jeg skulle starte på ny, denne gangen på SCL... Noen som kan hjelpe meg? Send meg en PM da, hvis du føler for å spille litt... Helst lvl 70+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...