Gå til innhold

patch 1.11 til diablo 2 snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh, jeg vil spille . Image-filene mine er korrupte, og CD-ROMen min har vært ødelagt lenge.

 

Jeg vurderer å kjøpre ny, for å spille Diablo. Det er absolutt et av tidenes beste spill, og jeg har tilbrakt mange hundre timer i "realmen".

Jeg tror det koster 99 kr hos Elkjøp og 149kr hos Narvesen.

Jeg har originalspillet. Men CD-ROMen min fungerer ikke. Jeg fikk en kamerat til å klone CDene mine og sendte meg Image-filene, men de er korrupte.

 

Så det er CD-ROM jeg eventuelt må kjøpe på nytt.

Lenke til kommentar

Du må ta han på Hell, men det er langt fra sikkert at han droper nøkkel ved hvert run...tror dropraten er 1/25...anyway, å klare de tre i UberTristam solo er tilnærmet umulig. Har lest om en WW Barb som har klart det , men han hadde naturligvis uberutstyr også. Jeg og en kompis spiller alltid untwinked, så jeg kommer nok aldri til å klare det...har rundet Hell Baal 23 ganger med 23 forskjellige builds, men de tre blir nok litt i overkant for untwinked chars...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Helt enig.

Jeg begynte å spille D2 Lord of Destruction igjen nettopp. Min første tur på Battle.net.

 

Har en lvl 57 Blizzard Sorceress på Non Ladder, så langt. Ikke noe uberequipment.

Har en del items med +1 skills til charchters, og skill trees. Send en PM om du vil ha. Har tatt Nightmare Mephisto, har ikke prøvd meg på Nightmare Diablo, men blir vel i løpet av uka :)

 

Send gjerne PM om du vil spille.

Mitt XFire profilname: johnrichard

 

Lenge leve Blizzard og Diablo :devil:

 

Edit: Om noen har Gull Dagger liggende å slenge, tar jeg gjerne i mot. Samme gjelder annet MF (Magic Find) Gear.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Noen som vet om man kan kjøpe Diablo 2 serial nøkkler online? Seriøse takk :p hehe.

 

Men ellers, har spilt Necromancer til lvl 30 tror jeg, var kjempekult men følte at han var litt underpowered.

 

Er det noen som vet hva som er en god vei å gå med necromancers?

Lenke til kommentar

En god necrobuild? haha.. sett alle skillene dine i summoning treet, max ut skelettene og summon alle på en gang! Jeg garanterer at du får deg en hau med venner.... eller? ... neiii! Alle hater visst denne builden =D men det er fortsatt like morsomt å spille den. Skelettene dine tar nermest allt de kommer over, bortsett fra bosser.. Ulempen er jo som sagt at alle flipper på deg og stikker fra spillet =D

 

Kom aldrig langt med corpse explosion necroen min.. men de få gangene jeg testa cowlevel.. få en ku til å falle om, og se resten fly vekk i biter. (poisn)Novanerco har jeg aldrig prøvd, men mange som goer denne veien.

 

Er en stund siden jeg spillte sist.. tror kansje noe av necroskillene ble dårligere fra de siste patchene.. dette må du nesten sjekke selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...