Gå til innhold

Mentalt Syke Folk i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nettopp gjort masse bra, hadde 10 kills og 30 poeng i teamwork :yes: . Det er en fyr som har -25 i kills (teamkilla sykelig mye) og masse minus i teamwork. Så starter han kickvote mot MEG og sa "Kick him, he's a nOOb and a teamkiller" og jeg blir kicka :mad: . Dette er jo enda verre enn de som hiver seg foran flyet ditt fordi du fikk det.......noen andre som har lignende problemer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid noen som har barnslige ting aa finne paa, men jeg ville heller spilt mere paa serverne til battlefield.no for der er det endel saerioese gamere og endel admin.

(kan ikke skrive de norske bokstavene :()

Skrevet

Friendly Fire er ein artig detalj i online FPS, men det er trist at det på samme måte kan være så destruktivt i hendene på...ja, mentalt syke folk ;)

Skrevet

helt enig, er så JÆVLIG mane SYKE folk der ute!

Jeg hadde masse points 50 Score, og masse teamPoints, så tok jeg Hellikopteret, så Starta en nerfa amerikasnk Drittsekk en vote mot meg, sier "KICK HIM, HE TEAMKILLS", Fordi jeg fikk hellikopteret, og er det ikke derfor! så kicker de meg for å vere Commander, 1, Jeg TK'a ALDRI, hadde mass points for å være Commander! Men HAN fikk ikke være Commender! så han laga en eller annen syk Grunn for Å kicke meg av servern. =/

Idioter, Ødeleger spillet. :nei:

Skrevet

En ting jeg glemte å legge til: Alle de andre på serveren må ha vært like syke, for når JEG startet kickvote mot HAN, da fikk jeg bare 2-3 stemmer. Men når HAN starter kickvote mot MEG, da stemmer bare 2-3 imot....alle i min egen squad, som jeg hadde ledet til totalt 10 flagg, minst 100 kills og sinnsykt mange assists, de stemte mot meg.

Skrevet (endret)

Er ofte at eg gløymer at det er ein vote på gang og skal til å svare på ein ordre eller liknande, og så stemmer eg på noke eg ikkje veit kva er... :blush:

Endret av MK_Blackbird
Skrevet

Irretende det med folk som punisher deg når DE flakser rett foran bilen eller noen annet kjøretøy så du kjører over de

Skrevet (endret)

Eg er ein av admins på ein bf2 server, og vi er ganske strenge på teamkills! over -10 på

teamkills per runde og dei blir kicka, i verstefall banned.

Endret av MuD
Skrevet

Ja det er ufattelig mange tafatte situasjoner man dukker oppi med folk som enten har spilt for lenge og trenger en pause, eller regelrette bedrevitene 1337-gamers som er ute etter å lage kvalm kun for å "bevise" sin overlegenhet.

En kar som teamkillet mye og KUN kjørte fly fra hangarskip og skøyt ned de som tok flyene før ham med kanona på hangarskipet greide jeg å skaffe meg en 30min total latterkrampe ved å waste. Valgte meg som Special Forces, ventet sammen med han i 10min til han som kjørte fly kræsja. Lot han få flyet høflig, og klistra på ei remote bombe som tileggsustyr. Lot han ta av, fly avgårde og høre han spamme:

"Lol n00bs, I fly betr than eny1 of you n00bs lol plz!!2"

... så detonerte jeg han, 1337-språket hans og hele det bedritne flyet og så det styrte brennende i sjøen. Kjempekoselig. Benyttet med av hans 15sek spawnwait med å minelegge spawnpointene på hangarskipet og blåste han 146m ut i sjøen hver gang til jeg var tom for remotes. Så tok jeg flyet og ventet til han spawnet og kom til flyet. Begynte å kjøre 2sek før han kom å greide å waste han med vingen. Kjempemoro. Så tok jeg en liten rude rundt skipet og returnerte på bombetokt akkurat tidsnok til å sende han himmelhøyt en gang til. Enda en runde rundt skipet, og da satt han i et helikopter - så da tok jeg et japansk kamikaze-tokt og endte livet hans igjen. Dette var 6. gangen. Så satt jeg meg i hangarkanonen i knerta han 10-20 ganger til før jeg satt opp vote og fikk han disconnected.

FORBANNA UNGER! (ja jeg vet, men han irriterte - just had to)

Skrevet

Eg er sjokkert. Ikkje først og fremst over at du vart sparka (ille nok det), men over at nokon brukte uttrykket "n00b" på ein ikkje-ironisk måte, og vart teken på alvor. :ohmy:

Kay

Skrevet
FORBANNA UNGER! (ja jeg vet, men han irriterte - just had to)

Neidå, ingenting å unnskylde seg for. Eg er rimeleg sikker på at det du skildrar blir rekna som nødverge. :D

Kay

Skrevet (endret)

Denne tråden er vel litt på grensen av det man kan kalle lovlig. Dersom dere vil ha en slik post foreslår jeg at det postes en historie i HVER post. Altså ikke noe småprat eller annet tull. Dersom dere ikke skulle greie dette vil jeg helst se at dere ikke poster i denne tråden. Om denne enkle regelen ikke overholdes stenger jeg denne tråden da telletråder er uønsket materiale.

Snorre :)

Endret av Orresnei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...