rew Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Mine Epics: Alanna's Embrace - http://www.thottbot.com/?i=23875 Felheart Bracers - http://www.thottbot.com/?i=25816
Amon Amarth Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 http://wow.allakhazam.com/profile.html?435997 dragonstalker gloves i banken og ds leggings. Og noe giantstalker's i banken også ^^ vist du har dragonstalker gloves og leggings i banken, hvorfor ikke bruke dem? har ingen epics jeg =/
Choo Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Flameguard gauntlets. Dark iron Ring. Precisly Calibrated Boomstick. Heldigvis fler DKP en alle andre warriors i guilden tilsammen=D
ahpadt Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Robes of Prophecy Boots of Prophecy Vambraces of Prophecy Pants of Prophecy Mantle of Prophecy Gloves of Prophecy Girdle of Prophecy Circlet of Prophecy Halo of Transcendence Hide of the Wild Fireproof Cloak Talisman of Ephemeral Power Zandalarian Hero Charm Ring of Spell Power Seal of the Archmagus Choker of Enlightenment Tror dett var dett.. EDIT: Endelig! Benediction Endret 20. oktober 2005 av ahpadt
Laman Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Fikk min første epic for et par dager siden Hammer of the Northern Wind.
Marsan Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Robes of ProphecyBoots of Prophecy Vambraces of Prophecy Pants of Prophecy Mantle of Prophecy Gloves of Prophecy Girdle of Prophecy Circlet of Prophecy Halo of Transcendence Hide of the Wild Fireproof Cloak Talisman of Ephemeral Power Zandalarian Hero Charm Ring of Spell Power Seal of the Archmagus Choker of Enlightenment Tror dett var dett.. You get around i see...Nais!
hinduuu Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 vist du har dragonstalker gloves og leggings i banken, hvorfor ikke bruke dem? Fordi delvis noe av giantstalker er bedere enn dragonstalker. Blizzard burde få ræva i gir og fikse statsa på noe av dragonstalker:<
arlion Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 ahh etter måneder med DKP sanking, og ingen drop av et unevnlig møkka belte....... er endelig hele cenarion settet mitt! Cenarion har også følgende items: Hide Of The Wild Aurastone hammer Fireproof Cloak Seal of the archmagus Chocker of enlightment Stormrage cover spiller på Alliance, Dragonmaw, nick Lareima (noe jeg kokte sammen på 2 min, aner ikke hvorfor )
zypher_ut Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 Driver å quester i Winterspring som lvl 55 hunter. Dreper sånne lvl 58 furbolgs. Så dropper denne. Da fikk jeg et stort glis om munnen gitt
Kenneth_S Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 (endret) Eye of Flame Choker of Enlightenment Arcanist Mantle Robe of Volatile Power Arcanist Bindings Staff of Dominance Elemental Mage Staff Arcanist Belt Belt of the Archmage Arcanist Gloves Gloves of Spell Mastery Arcanist Boots ---- Var vell alt til i dag tror jeg. Endret 22. desember 2005 av Kenneth_S
p0zz Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Neech: Venomous Totem Binds when picked up Unique Trinket Miscellaneous Classes: Rogue Requires Level 60 Use: Increases the chance to apply Rogue poisons to your target by 30% for 20 seconds. (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19342) Genialt item. Aldri sett det før
ugotabanana Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Neech: Venomous Totem Binds when picked up Unique Trinket Miscellaneous Classes: Rogue Requires Level 60 Use: Increases the chance to apply Rogue poisons to your target by 30% for 20 seconds. (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19342) Genialt item. Aldri sett det før 5322500[/snapback] Den duger i PvP, i PvE er den mer eller mindre useless, de fleste mobs/bosser i MC/BWL er immune uansett :/
Slåmeg Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Er ikke god i pvp heller. Best for farming imo.
keffa Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Dragonstalker Helm Giantstalker's Epaulets Runed Bloodstained Hauberk Giantstalker's Bracers Giantstalker's Gloves Giantstalker's Belt Dragonstalker Legguards Giantstalker's Boots Gurubashi Dwarf Destroyer Eskhandar's Right Claw + at jeg mangler "bare" Mature Black Dragon Sinew fra frøken Onyxia får å få bua, men dwarf`s er best med gun`s uansett, så ingen hast. Oldcrow. Hunter i Sacred Order/Silvermoon
mobilfreek Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 (endret) vell warlocken min har: Nemesis Skullcap – ZG Enchant: +18 spell dmg, 10 STA Felheart Horns - +20% Fire Resist Enchant Orb of Darkmoon Felheart Shoulder Pads - +5% Fire Resists Nemesis Spaulders Mantle of the Blackwing Cabal Chromatic Cloak Felheart Robes Felheart Bracers Bracers of Arcane Accuracy Felheart Gloves Nemesis Gloves Ebony Flame Gloves Felheart Belt Nemesis Belt Sash of Whispered Secrets Belt of the Archmage Fel Infused Leggings - +8 Spell Damage enchant Nemesis Leggings - +20% Fire Resist Enchant Dragonslayers Signet Azuresong Mageblade - +30 Spell Damage Enchant Sorceress Dagger - +30 Spell Damage Enchant Endret 22. desember 2005 av mobilfreek
Bautastein Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 (endret) vell warlocken min har: Nemesis Skullcap – ZG Enchant: +18 spell dmg, 10 STA Felheart Horns - +20% Fire Resist Enchant Orb of Darkmoon Felheart Shoulder Pads - +5% Fire Resists Nemesis Spaulders Mantle of the Blackwing Cabal Chromatic Cloak Felheart Robes Felheart Bracers Bracers of Arcane Accuracy Felheart Gloves Nemesis Gloves Ebony Flame Gloves Felheart Belt Nemesis Belt Sash of Whispered Secrets Belt of the Archmage Fel Infused Leggings - +8 Spell Damage enchant Nemesis Leggings - +20% Fire Resist Enchant Dragonslayers Signet Azuresong Mageblade - +30 Spell Damage Enchant Sorceress Dagger - +30 Spell Damage Enchant 5324017[/snapback] Nesten nøyaktig det samme. Bortsett fra bracers of arcane accuracy og mantle of the blackwing cabal, men + noen flarecore items. Nemesis roben dropper aldri:/ Endret 22. desember 2005 av Pinglebolle
Aleksander- Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Halo of transendence Mantle of prophecy Robe of transendence Bracers of transendence gloves of prophecy belt of prophecy Transendence leggings transendence boots Zandalaren hero charm Benediction I baggen har jeg: Manastorm leggings Prophecy pants Sash of whispered secrets¨ Prophecy circlet og jeg disenchantet skjeletboka og Aurastone hammer etter at jeg fikk benediction
Terje82 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 gidder ikke ramse opp 31 epics profil: http://wow.allakhazam.com/profile.html?410953
Zupermartin Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Får skryte litt jeg og da ;P Felheart Belt Felheart Bracers Felheart Gloves Felheart Horns Med +20 fire-res. Felheart Pants Med +20 fire-res. Felheart Robes Felheart Shoulder Pads Felheart Slippers Bruker Felheart mest i PvE og som fire-res på Ragnaros Orb of the Darkmoon Sapphiron Drape Bloodcaller Sparer DKP til Claw of Chromaggus Tome of Shadow Force Touch of Chaos Zandalarian Hero Charm Talisman of Ephermal Power Dragonslayer Signet Nemesis Bracers Nemesis Leggings Med ZG-enchant (18dmg og 10stamina) Nemesis Skullcap Nemesis Belt Robe of the Void Mantle of the Blackwing Cabal Sash of Whispered Secrets The Black Book Crimson Chocker Måtte ta med staven min, for den er så jævla rå Zulian Ceremonial Staff Annet blått jeg bruker, for jeg har vært for udugelig til å skaffe meg bedre ;P Maleki's Footwraps Felcloth Gloves Blood of the Martyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå