Ildflue Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Tok nettopp ned Lucifron på Silvermoon, det er ikke første gangen. Men det er veldig irriterende at ingen kan loote. Prøvd masse forskjellige loot rules, og ingen kan loote. Får vi bare sitte å vente på GM da Edit: Bra jobb blizzard Endret 22. juli 2005 av thomas_c24
likferd Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Brukte dere master loot? Om dere har på master loot, og master looteren disconnecter før han looter, kan ingen loote tror jeg. Kan være litt risky
JRL Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 har vært med på en del problemer at vist corpse blir lootet før alle har blitt resurrected, så vil di som da var død ikke få mulighet til å loote. Aldri sett et helt raid ikke få loot tho.
Ildflue Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Grattis. Hvilken guild? Renegade Legion. Ikke første gang tho. Men det er ganske irriterende. Brukte dere master loot? Om dere har på master loot, og master looteren disconnecter før han looter, kan ingen loote tror jeg. Kan være litt risky Ja vi bruker master loot. Nei han ble ikke disconnected har vært med på en del problemer at vist corpse blir lootet før alle har blitt resurrected, så vil di som da var død ikke få mulighet til å loote. Aldri sett et helt raid ikke få loot tho. Ingen døde. Uannsett så fikk vi svar fra GM som skal sjekke loggen etter hvilke item vi fikk så skal vi få beskjed i morra og da må vi finne ut hvem som skal ha hva så skal GM enkelt og greit bare summon'e det til oss. Høres bra ut spør du meg
Plomma2 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hadde samme problem på Onyxia og Garr. Sendte GM ticket og fikk alt.
OscarWoHA Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Renegade Legion. Ikke første gang tho. Men det er ganske irriterende. Aah oki. Leste litt feil. Shade her forresten.
Djevlen Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Renegade Legion. Ikke første gang tho. Men det er ganske irriterende. Aah oki. Leste litt feil. Shade her forresten. Oh noes, Silvermoon tar over tråden :\
Kultom Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 BTW, GM fikser det.... Samme skjedde for oss på Ragnaros servern for vel en månde siden. :S kjipt men jeg fikk felheart horns (skullcap) jeg så
brillan Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 BTW, GM fikser det.... Samme skjedde for oss på Ragnaros servern for vel en månde siden. :S kjipt men jeg fikk felheart horns (skullcap) jeg så Tire 2 head fra ragnaros? :o
chop Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Felheart er ikke tier 2 (Nemesis er), han fikk de nok fra Garr.
OscarWoHA Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Noen som har denne måten å betegne tier på: Tier 1 - Strat/Scholo/BRS/BRD Tier 2 - MC Tier 3 - BWL/Ragna/Onyx
DeeTee Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Rareset: Scholo, Strat, BRS Tier 1 : MC Tier 2 : BWL/Ragnar/Onyx
OscarWoHA Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Rareset: Scholo, Strat, BRS Tier 1 : MC Tier 2 : BWL/Ragnar/Onyx Samme tenker jeg.
brillan Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Noen som har denne måten å betegne tier på:Tier 1 - Strat/Scholo/BRS/BRD Tier 2 - MC Tier 3 - BWL/Ragna/Onyx Faktisk, så har jeg alltid trodd at Tire 1 = BWL/rag/ony Tire 2 = MC Tire 3 = strath osv
Trygve Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Hva er dette "tier" greiene? Endret 23. juli 2005 av Limited_Edition
syff Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) "Tire" betyr faktisk "dekk", oversatt fra engelsk til norsk. Endret 23. juli 2005 av syff
OscarWoHA Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Hva er dette "tire" greiene? Benevnelse for de ulike set-delene. F.eks Arcanist og Netherwind.
jevel Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) ooog det er tier, ikke tire. tier1 Audio pronunciation of "tier" ( P ) Pronunciation Key (tîr)n. 1. One of a series of rows placed one above another: a stadium with four tiers of seats. 2. A rank or class. Settene er organisert i ranks etter hvor bra de er. Blå sett er rank 1, MC lilla sett er rank 2 osv. Det er den andre forklaringen der som det siktes til. /OT: Det samme gjelder "whipe" som jeg ser _alle_ skriver her.... Det heter ikke å "whipe"!!! Det er en wipe! -KJ Endret 23. juli 2005 av jevel
henrik_s Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Hva er dette "tire" greiene? Benevnelse for de ulike set-delene. F.eks Arcanist og Netherwind. tire betyr dekk. det er ordet "tier" dere er ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå