Gå til innhold

Duplicationcheat truer med å forårsake rollback!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.goblinworkshop.com/

Det ryktes om en 7 (sju) dagers rollback for å få fjernet flere titalls BoE epic items og mange titusen gull som er skaffet til veie på denne måten.

Håper inderlig ikke at det kommer til rollback, men samtidig _må_ disse cheaterne tas og de som evt. har kjøpt/mottatt disse tingene kan ikke få lov til å beholde dem da det ødelegegr balansen i spillet.

-KJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange poster om dette på de ofisielle WoW forumene (både europeiske og amerikanske). Det virker som om mange har panikk. Jeg er helt enig i at disse folka må tas. Tviler litt på at de kommer til å rolle tilbake så mye, det vil ødelegge for veldig mange.

Skrevet

Håper vi slipper en så drastisk rollback. Da må de heller oppspore hva som er dupet og slette det fra basen pluss banne alle som har vært med å generere disse.

Mister jeg sju dager på kontoen så er magen min tilbake til lvl 58 med crapgear, pluss at jeg mister 10-15 levels på mine andre alts. Da kommer ihvertfall JEG til å grine :cry:

Skrevet (endret)

Jeg har sagt det før og sier det igjen, en 7 dagers rollback vil skape et stort helvette for blizzard. Muligens er det nødvendig, men en rollback vill føre til at mange sier opp kontoen sin, inkludert meg.

Jeg har sittet pal i WoW den siste uka, og farma 21000 reputation (nesten exalted) i Alterac valley, pluss 2000 kills og 65000 honor. Er på vei til Knight-Champion nå, og som paladin er jeg meget førnøyd med å få til dette. Skal jeg miste alt dette nå, så mister jeg lysten til å spille mer.

Endret av apollox
Skrevet

det er ganske fake tror jeg, bilde "bevisene" fra forumene er iallefall cutnpaste

vil tro dette er mest overdrevne rykter, blir i hvertfall pisst hvis jeg mister hjelmen min, ikke at det er noe stort problem å få den tilbake men likevel :dribble:

Skrevet (endret)

Dette kan de da ikke gjøre :no: En uke er mye for en som bare har spillt i 3 uker (altså meg). Da ramler jeg nok ned til level 20-22 og det er høyst uaktuelt! Pluss Undead Priesten min forsvinner helt.

Kjærer WoW gud på Isle of GM, led oss ikke inn i dupe fristelsen. Straff oss ikke for andre sine synder, ban heller synderene. Måtte alle dupe-items forsvinne til de evige jaktmarker samt dupe'rne.

Edit: Blir det forresten rollback på alle realmene eller er det kun en/noen realmer det har vært duplication på?

Endret av phoen|x
Skrevet

Hvis de rollbacker, mister jeg 500g som jeg har samlet til epic mounten min. Og da kan blizzard faemneg brenne, for det har jeg jobbet så jævlig hardt for i crappy deadwind pass.

Skrevet

Blizzard:

"We appreciate and share players' concerns about a possible dupe exploit, and we're continuing to investigate the matter thoroughly.

However, at this time, we do not show any legitimate evidence of duping currently taking place or having taken place for as far back as we've checked.

Should any actual duping methods be confirmed, we will take the appropriate action in regard to the game and to any characters and accounts found to have been used with such an exploit.

Concerning a possible rollback: This is just a rumour!"

Skrevet

Eg vil nå tru att kvart item har ein code av ett slag slik som i diablo2 der dei sletta alle itemsa med lik code eller no, husker ikkkje heilt er ein del år sia men meiner dei gjørde nokke slikt...

Skrevet
Hvis de rollbacker, mister jeg 500g som jeg har samlet til epic mounten min. Og da kan blizzard faemneg brenne, for det har jeg jobbet så jævlig hardt for i crappy deadwind pass.

500g på en uke? Respektablet. Funnet epic og solgt da, eller?

Jeg tror nok ikke alle de som truer med å gi seg kommer til å gjøre det, men at de kommer til å miste noen, det tror jeg.

Samtidig er det viktig å holde fokus her. Det er ikke Blizzard som hart gjort dette. Det er de nekene som i stedet for å rapportere bugen utnyttet den.

-KJ

Skrevet
Blizzard:

"We appreciate and share players' concerns about a possible dupe exploit, and we're continuing to investigate the matter thoroughly.

However, at this time, we do not show any legitimate evidence of duping currently taking place or having taken place for as far back as we've checked.

Should any actual duping methods be confirmed, we will take the appropriate action in regard to the game and to any characters and accounts found to have been used with such an exploit.

Concerning a possible rollback: This is just a rumour!"

Kan du linke oss til denne?

-KJ

Skrevet (endret)

Hvis dette alltid har vært mulig, skjønner jeg ikke vitsen med en rollback på en uke. Har til nå ikke funnet en Blizz-poster med den slags innhold. Om det skulle vært aktuelt med rollback, kan de like godt rolle tilbake til 11. februar.

EDIT: Var visst siden 1.6. :|

Endret av CobraM
Skrevet
Samtidig er det viktig å holde fokus her. Det er ikke Blizzard som hart gjort dette. Det er de nekene som i stedet for å rapportere bugen utnyttet den.

Nei, men nå prøver vi å begrense våres tap, 7 dagers rollback er et STORT tap for mange. Etter at tapet er begresen/fjernet kan man begynne å kaste ut moralpreken i hytt og gevær om at duping er en uting og bug'er bør rapporteres, osv..

Selve duplikeringen plager ikke meg så mye, konsekvensene av å utnytte en bug derimot plager meg (i dette tilfellet mulig rollback).

Skrevet
Hvis dette alltid har vært mulig, skjønner jeg ikke vitsen med en rollback på en uke. Har til nå ikke funnet en Blizz-poster med den slags innhold. Om det skulle vært aktuelt med rollback, kan de like godt rolle tilbake til 11. februar.

EDIT: Var visst siden 1.6. :|

Altså, en ukes rollback vil skape så mye oppstyr at det nok 99,9% er usannsynlig.. Neppe noe å bekymre seg for. Cheatere og exploitere kan brenne i helvete, dog.

Skrevet
Altså, en ukes rollback vil skape så mye oppstyr at det nok 99,9% er usannsynlig.. Neppe noe å bekymre seg for.

Mm. Like usannsynlig som at du gjør mer dmg enn meg!

Skrevet
Altså, en ukes rollback vil skape så mye oppstyr at det nok 99,9% er usannsynlig.. Neppe noe å bekymre seg for.

Mm. Like usannsynlig som at du gjør mer dmg enn meg!

Hjelper ikke med mye dmg når du ikke har noe mana. Bwhaha pwned! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...