Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som spiller Night Elf Male hunter? Da vil jeg tro, i likhet med meg at du er nokså frustert over måten charen din holder bua ...

 

Måten NE Male skyter med bua er helt idiotisk, du ville først og fremst aldri greid å samle kraft nok. Om du så hadde gjort det ville strengen/lia truffet håndleddet og skjært det i to. Sist og ikke minst, det er også en stor grafikk feil på animasjonen.

 

Håper alle huntere, (både Night Elf og ikke) kan skrive under her, slik at vi får fikset en animasjon som faktisk ser nogelundende "ok" ut.

 

WoW Forum - New NE Male Bow wielding

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg trege våpen både i PvE og PvP. Trege våpen har som regel høyere maks-damage og gjør derfor mer burst damage i PvP. I PvE gir det høyere skade på instants (auto shot etter attacks og multi shot), samt at du ikke bruker så jævla mange piler. Har vært i grupper med hunters som har hatt så raske våpen at faktisk måtte hs'e og handle nye piler i midten av en instance.

 

Raske våpen kan være en fordel for go for the throat osv. dog.

Lenke til kommentar
Noen her som spiller Night Elf Male hunter?  Da vil jeg tro, i likhet med meg at du er nokså frustert over måten charen din holder bua ...

 

Måten NE Male skyter med bua er helt idiotisk, du ville først og fremst aldri greid å samle kraft nok.  Om du så hadde gjort det ville strengen/lia truffet håndleddet og skjært det i to.  Sist og ikke minst, det er også en stor grafikk feil på animasjonen. 

 

Håper alle huntere, (både Night Elf og ikke) kan skrive under her, slik at vi får fikset en animasjon som faktisk ser nogelundende "ok" ut.

 

WoW Forum - New NE Male Bow wielding

7927448[/snapback]

/signed as Lednar. Synes den ser ille ut >.<

Lenke til kommentar

Aimedshot brukes omtrent ikke mere. Latterlig lav damage i forhold til før. Min aimedshot hitter for kanskje 1.2k på mager osv på lvl 70, så den eneste gangen det er verdt å bruke Aimed er når target er trappa.

 

Dessuten får du ikke det ekstra autoshottet etterpå lenger, så, goodbye aimed.

Lenke til kommentar
I PvE gir det høyere skade på instants (auto shot etter attacks og multi shot), samt at du ikke bruker så jævla mange piler. Har vært i grupper med hunters som har hatt så raske våpen at faktisk måtte hs'e og handle nye piler i midten av en instance.

7927899[/snapback]

Hvem har ikke møtt huntards som må gjøre det? :p Det kommer bare ann på hvor smart man er, om man har med seg mange piler, eller få piler, om du har rask bue er uavhengig, for da skal du vite at du trenger flere piler. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...