Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe det stemmer.

Uansett så var jo denne filleren veldig bra da, så om det skal komme flere fillere nå, håper jeg virkelig de fortsetter med denne saken her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hueco mondo er jo der aizen holder til no, altso den dimensjonen med hollower og slikt og Yammy er han store espada-duden som kom ilag med Ulquiorra(..?.?) til menneskeplassen og som mista armen av Ichigo

Skrevet (endret)

De har vel ikke gått videre på mangaen siden de begyne på fillers for en stund siden? Sluttet å se på da Ichigo var nede i "treningslerien" mens de andre drev å hunta en rar hollow som multipliserte seg - jeg har vel ikke gått glipp av noe siden det?

Endret av Atir_
Skrevet
De har vel ikke gått videre på mangaen siden de begyne på fillers for en stund siden? Sluttet å se på da Ichigo var nede i "treningslerien" mens de andre drev å hunta en rar hollow som multipliserte seg - jeg har vel ikke gått glipp av noe siden det?

9307776[/snapback]

Du har jo selvfølgelig gått glipp av überdüber-kake-episoden :D

(Nei du har absolutt ikke gått glipp av noe)

Skrevet

Nr 136 var da ikke så aller verst vell? Syns for første gang på lenge at det var spennende jeg..

Er spent på hvordan Ichigo er når han kommer tilbake og.. Han bør jo hver temmelig syk nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...