Gå til innhold

Mystery-auksjon på QXL! LOLOLOL :D


eivindhg

Anbefalte innlegg

jess, forskuddsbetaling og greier.

stort sett ALLE selgere på QXL bruker forskuddsbetaling. Og det er nettopp for å unngå svindlere som aldri henter pakkene sine.

svindle en uhentet pakke på posten! :lol:

Ren logikk: personen krever at pakken blir sendt i oppkrav. Hvis de da ikke henter pakken sitter selger med hele tapet. Det koster faktisk penger å sende en oppkravspakke, skjønner du. Går ikke an å bruke teleportering på sånt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jess, forskuddsbetaling og greier.

stort sett ALLE selgere på QXL bruker forskuddsbetaling. Og det er nettopp for å unngå svindlere som aldri henter pakkene sine.

svindle en uhentet pakke på posten! :lol:

Ren logikk: personen krever at pakken blir sendt i oppkrav. Hvis de da ikke henter pakken sitter selger med hele tapet. Det koster faktisk penger å sende en oppkravspakke, skjønner du. Går ikke an å bruke teleportering på sånt

men det er ikke svindling.

 

å svindle er å bedra til seg store beløp, isåfall jeg får ikke noen penger av det ;)

 

jeg må faktisk betale frakt og gebyr hvis jeg ikke henter den ;)

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Hun stikker og en nyregistrert bruker spretter inn og forsvarer henne for alle penga.. Er ikke dette litt for opplagt?

Jo helt opplagt. Jeg så linken hit under hennes auksjon, leste gjennom her, og fant ut at så mye idioti ikke kunne få stå ubesvart. Derfor registrerte jeg meg, men jeg har absolutt ikke tenkt til å bli her så lenge :thumbdown:

Lenke til kommentar

SLUTT MED DENNE PERSONHETSEN!!!

 

Flere av disse postene kunne blit rapotert, og flere hadde antagelig fått advarsler. Det kan ende med at hele denne diskusjonen blir stengt. Og det hadde vært veldig synn.

 

Selv syntes jeg selvfølgelig at det hele ser litt merkelig ut, men det er ikke nødvendig å rope det ut over forumet, og angripe alle de som ikke mener det samme som en.

 

Kontroler dere, ikke oppfør dere som 14-iser!!

Lenke til kommentar
Bare for å si en ting til.. Jeg vet hvem denne brukeren er.. og det er IKKE MEG!! Dette er en liten fugl:-) og hun er faktisk konkurenten min på Qxl..

en konkurent som forsvarer deg, litt ironisk

Ja ganske ironisk egentlig..............men tross alt trekker DivaX flere til QXL, hvilket er en fordel for meg også. Og det er ikke hyggelig å lese at folk som ikke vet bedre kaller en selger svindler. Det er nemlig meget langt fra sannheten. Og, hvem sier at man ikke kan like konkurrentene sine da??? Jeg har ingenting å klage på når det gjelder DivaX

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...