Gå til innhold

Mystery-auksjon på QXL! LOLOLOL :D


eivindhg

Anbefalte innlegg

[...]

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 14/7/2005 21:37 :

 

Ojda!! DETTE GÅR UNNA FOLKENS!! Er dere klare for ett nytt hint?? Er dere det?? Trallalllalaaaaa.... Nei jeg skal ikke holde dere på pine benken lenger!! Her kommer ett nytt hint.... Dette er kanskje noe du bør pakke med deg i bagen du allerede har klar? Dette hintet har glidelås!! Og i glidelåsen ligger det noe som er rundt....hardt....og det er 10 stk av de!!

[...]

Klinkekuler!!!! Sikkert verdt 2.000 kr!!!! OMG!!!!

 

 

 

 

 

 

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...]

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 14/7/2005 21:37 :

 

Ojda!! DETTE GÅR UNNA FOLKENS!! Er dere klare for ett nytt hint?? Er dere det?? Trallalllalaaaaa.... Nei jeg skal ikke holde dere på pine benken lenger!! Her kommer ett nytt hint.... Dette er kanskje noe du bør pakke med deg i bagen du allerede har klar? Dette hintet har glidelås!! Og i glidelåsen ligger det noe som er rundt....hardt....og det er 10 stk av de!!

[...]

Klinkekuler!!!! Sikkert verdt 2.000 kr!!!! OMG!!!!

 

:!:

hmm.. jeg tenkte på.. "Penal" ?

Det må du har i baggen du har klar, iallflall på skolen.

Rundt og hard..? Penner? Blyanter? Blyanter er jo også runde, bare ikke hele veien som på klikekuler..

 

Men skrinet var rimelig lite da, og spesielt til alle de tingene hun har puttet oppi :hmm:

Lenke til kommentar
Hei på dere alle sammen! Det er jeg som driver denne auksjonen. Jeg takker for både positive tilbake meldinger og negative. Jeg er faktisk ganske skuffet over at dere stiller spørsmål ved auksjonen min på Qxl. Jeg har hatt auksjoner på Qxl lenge og driver ikke med lureri. Hvis dere sjekker karakterboken min så ser dere at jeg er seriøs. Jeg ville finne på noe som var litt annerledes. Til deg som skriver at jeg skriver som en 12 åring så beklager jeg dette. Rettskrivning er ikke min beste side... Sånn er det bare.... Jeg setter ikke så veldig stor pris på at dere kopierer tekst fra auksjonen min. Det er faktisk ulovlig. Så jeg ber dere om å slutte med dette ASAP!!! Fortsetter dette så vil jeg gå videre med dette. Dere som vil følge med kan gå INN på auksjonen og lese der. Det er IKKE nødvendig å kopiere tekst fra min auksjon!! :cry:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...