Gå til innhold

Mystery-auksjon på QXL! LOLOLOL :D


eivindhg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOHOO! Her går det fortere enn det jeg hadde regnet med!! Er dere klare for ett nytt hint?? Nå kom hunden min løpendes med en liten gave eske hengendes rundt halsen sin! Montro hva som er i den?  Jeg åpner den nå... I dette øyeblikk... Hva kan dette være montro... WOW!! Denne var flott!! Jeg legger den i  MYSTERY skrinet med en gang!! Denne har høy verdi gitt!! Damer, dere vil elske den og gutter dere vil elske å gi den til dama di!! Ett hint?? THE GIRLS BEST FRIEND!!! Dette var hint nok for denne omgang!! Neste hint kommer når bud nr 35 er gitt!

Analbeeds? :ermm:

Jeg lurer på hva det kan være jeg.

Lenke til kommentar

WOWOWW OMG2K !!11!!1 MYSTERY AUKSJON!!!1111

 

SNØMANNEN!! MYSTERY SNØ MANNEN!!

 

SHIT!! Jeg trodde jeg slapp unna!! MEN NEEIII!! Det banker på døren min igjen!!! Shit!! Jeg blir så redd når dette skjer!! Minnene etter MYSTERY snømannen har brent seg fast i hodet mitt!! Jeg tror.... jeg tror..... Jeg besvimer av frykt snart!! Det står noen der!! Utenfor døren! Ett menneske!! Hvem er denne personen?? Det vil for alltid bli ett MYSTERY!! En kovolutt ble lagt ved utgangsdøren...Ned i mysteriy skrinet med den!!

 

Frakt / Garanti Betalingsbetingelser

 

 

Garanti: Du vil garantert få høyere verdi tilbake enn det du byr! Du vil garantert bli fornøyd!!

Fraktkostnader: Kjøper betaler for transport.

 

Forskuddsbetaling

 

 

 

 

 

 

 

HERREGUD!

 

han duden trenger hjelp :nei:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Garanti: Du vil garantert få høyere verdi tilbake enn det du byr! Du vil garantert bli fornøyd!!

Dette gir da ikke mening..? Virker litt ulogisk.

Man selger jo ting for den verdien det er, ellers taper man på det og oppegående mennesker pleier vanlivis å forstå det ikke er allverdens lureste ting å selge ting når man bare taper på det.

 

På den andre siden vil han nok få så mange bud etterhvert at det blir langt mere enn den tyggispakken som ligger i skrinet.

En god deal for han som auksjonerer.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Garanti: Du vil garantert få høyere verdi tilbake enn det du byr! Du vil garantert bli fornøyd!!

Fraktkostnader: Kjøper betaler for transport.

 

Forskuddsbetaling

 

 

 

 

 

 

 

HERREGUD!

 

han duden trenger hjelp :nei:

tviler det er pengeverdi det er snakk om her btw. er nok en liten luring po g :>

Lenke til kommentar
Garanti: Du vil garantert få høyere verdi tilbake enn det du byr! Du vil garantert bli fornøyd!!

Fraktkostnader: Kjøper betaler for transport.

 

  Forskuddsbetaling 

 

 

 

 

 

 

 

HERREGUD!

 

han duden trenger hjelp  :nei:

tviler det er pengeverdi det er snakk om her btw. er nok en liten luring po g :>

ja :p ligger sikkert ingenting oppi der :p eller kanskje noe smått noe :!:

Lenke til kommentar

Her kommer ett hint til.... NOT!! Der lurte jeg deg godt der!! HAHAHA!! Du får nok smøre deg med tolmodighet til bud nr 25!! :-D

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 14/7/2005 21:37 :

 

Ojda!! DETTE GÅR UNNA FOLKENS!! Er dere klare for ett nytt hint?? Er dere det?? Trallalllalaaaaa.... Nei jeg skal ikke holde dere på pine benken lenger!! Her kommer ett nytt hint.... Dette er kanskje noe du bør pakke med deg i bagen du allerede har klar? Dette hintet har glidelås!! Og i glidelåsen ligger det noe som er rundt....hardt....og det er 10 stk av de!!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 14/7/2005 21:42 :

 

Hallo igjen! Er dere nyskjerrige? Har dere funnet ut av hintene?? Hihihi!! Neste hint kommer når bud nr 30 er gitt!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 14/7/2005 22:14 :

 

WOHOO! Her går det fortere enn det jeg hadde regnet med!! Er dere klare for ett nytt hint?? Nå kom hunden min løpendes med en liten gave eske hengendes rundt halsen sin! Montro hva som er i den? Jeg åpner den nå... I dette øyeblikk... Hva kan dette være montro... WOW!! Denne var flott!! Jeg legger den i MYSTERY skrinet med en gang!! Denne har høy verdi gitt!! Damer, dere vil elske den og gutter dere vil elske å gi den til dama di!! Ett hint?? THE GIRLS BEST FRIEND!!! Dette var hint nok for denne omgang!! Neste hint kommer når bud nr 35 er gitt!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 01:27 :

 

Vi nærmer oss vi nærmer oss!! Tror du at du vil få hint om ALT som ligger i smykke skrinet?? Det tror ikke jeg!! Skrinet vil inneholde mer enn hintene som gis! Hintene er bare en liten del av dette! Hintene er for at dere skal få noe å gruble på!! For at vi skal ha det GØY!!! Endelig litt fart og spenning på Qxl!! WOHOO!:-D

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 04:12 :

Image hosted by Photobucket.com

 

Ok!! Jeg må legge ut ett hint til!! Det banket på døren min nå nettopp, så jeg hadde ikke noe valg... Hintet måtte ut NÅ!! Redd føk jeg ut i gangen og kikket ut av vinduet på døren...Sakte åpner jeg døren og der står... HJELPES MEG!! SNØMANNEN!! MYSTERY SNØ MANNEN!!Image hosted by Photobucket.com

 

Og hva har han med seg?? Kan dere se hva det er?? Jeg aner ikke!! Men ned i MYSTERY skrinet med det!! Ett nytt hint kommer når bud nr 35 er i boks! Hvem vil komme neste gang?? Jeg grøsser ved tanken!!

Image hosted by Photobucket.com

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 13:45 :

Image hosted by Photobucket.com

 

Siste hint før helgen nå!! Mer info vil bli lagt ut på søndag om når neste hint kommer! Jeg syns dree har fått så mye hint nå, at nå får det være nok for et par dager!!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 14:16 :

 

SHIT!! Jeg trodde jeg slapp unna!! MEN NEEIII!! Det banker på døren min igjen!!!Image hosted by Photobucket.com Shit!! Jeg blir så redd når dette skjer!! Minnene etter MYSTERY snømannen har brent seg fast i hodet mitt!! Jeg tror.... jeg tror..... Jeg besvimer av frykt snart!! Det står noen der!! Utenfor døren! Ett menneske!! Hvem er denne personen?? Det vil for alltid bli ett MYSTERY!! En kovolutt ble lagt ved utgangsdøren...Ned i mysteriy skrinet med den!!

Image hosted by Photobucket.com

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 14:22 :

 

Hvis budene kommer opp i 40 før kl 18.00 så vil jeg legge ut ett hint til dere kan bryne dere på i helgen!!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 16:41 :

 

Hva skjer'a??? Ingen bud!! Er dere gale!!! Dere går jo glipp av det STØRSTE hintet hit til!!! Litt over en time igjen bare!! Kom igjen! Det er bare 2 bud unna!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 17:55 :

Ojojoj... Skal dere virklig la dette hintet gå i fra dere?? Er det verdt det? 1 bud igjen!!

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 15/7/2005 18:02 :

 

Jammen meg klarte dere det ikke!! Auksjonen har nådd 40 budgivere før kl 18.00!! Hva blir neste hint?? Dette hintet er verd så mye som 2000 KR!! Og den legges i mystery skrinet i dette øyeblikk!! Nøkkelen vris om i skrinet... og oppi legges....noe...til en verdi av 2000 KR!! Hva kan dette være?? Hva kan være så lite men alikevel ha så høy verdi? Hahaha!! Nå kan dere lure!! Det skinner så fælt at jeg må forte meg å låse igjen skrinet så ikke en skjære kommer å stjeler den...Image hosted by Photobucket.com

 

GOD HELG ALLE SAMMEN!!! VI SNAKKES PÅ SØNDAG!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 17/7/2005 15:57 :

 

Nå er jeg tilbake! Dere skulle bare vist alt det spennendes som har skjedd i helgen!! Nå skal dere høre... Jeg har jo ikke vært hjemme i helgen. Jeg har vært på hytta vår i Moss... Der har det skjedd utrolig mye sprøtt!! Jeg trodde jeg skulle slippe unna MYSTERY denne helgen, men der tok jeg GRØSSELIG feil!!Jeg vil legge ut historien om hva som har skjedd hvis auksjonen når bud nr 50 før kl 24.00 i natt!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...