Gå til innhold

Angående Samsungs nye "gamer" lcd'er


VbD

Anbefalte innlegg

Pivot er en fysisk stilling for skjermen, slik som alle crt-skjermer har, at man kan snu den rundt sin egen sokkel. LCD-produsenter har dødpixel-garanti på alle skjermer ja, med forbehold om antall og lignende. Jeg leste på samsung-sidene at 4 tilfeldig spredte, døde, svarte pixler var nok til å få ny skjerm på garantien. Når jeg har 27, vil det jo gå rimelig greit, men siden de er plassert der de er, tror jeg ikke at jeg gidder å ta meg bryet med å sende den inn igjen.. Det tar sikkert lang tid før jeg får skjermen igjen, og det passer meg dårlig når jeg skal flytte tilbake på hybel i neste uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 75hz på 1280x1024 det meste en LCD kan klare? Huff... vurderer å vente med kjøpet da.. Får vondt i øynene av å se på alt under 75hz.. Kjører selv 100hz i i 1280x1024 på CRT skjermen jeg har nå. (samsung Syncmaster 959NF).

japp. Hold deg til CRT du, det er så mye mye mye bedre for øynene dine.

 

Dessuten kan du jo ikke ha en LCD som kun har 75 fps i CS 1.6. Du vet jo at hvis du har mindre bilder i sekundet enn motstanderne dine så vil du oppleve at det lagger. Du vil derfor se ting etter de har skjedd i spillet og vil bli EID av alle.

 

 

Styr unna du:D

 

 

CRT for the win!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...