Gå til innhold

Ingen S.T.A.L.K.E.R. før 2006 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,12/07/2005 : 23:26]
Tipper at S.T.A.L.K.E.R. blir skrinlagt til slutt...

Den tippinga kommer du til å tape penger på, for det er ingen spillutviklere som bare skrinlegger prosjektene sine når de er kommet til et så høyt stadie av ferdiggjøringa.

Van Buren anyone?

 

Men er vel veldig tvilsomt at stalker blir lagt på hylla ja.. Eller, det kommer garantert til å havne i min hylle!

Endret av Gromle
Lenke til kommentar
Selv om betaen var masse bugs i så var det utrolig gøyt å leke seg med betaen.

beta? korleis har du fått prøvd den (dei)?

 

så vidt eg veit så er det tre måter du kan ha gjort det på.

1. du er ansatt i teamet som jobber med stalker.

2. du har vert på ei spelmesse der dei har vist fram mp betaen.

3. du jobber som spelanmeldar for ein av dei større spelmagasina/sidene.

 

uansett så er ikkje dei betaversjonane som er vist fram spesielt prega av bugs.

Lenke til kommentar
Det er ingen hemmelighet av beta-versoner av spillet ligger og kryr overalt på nettet.

no trur eg du tuller. er da ingen beta versjoner av stalker ute på hysj hysj sidene på internett.

Er nok der han har fått den ja vil jeg tro. Jeg har selv ikke prøvd denne versjonen men jeg har sett flere bilder rundt om av den. Men det er da lenge siden den havnet på nettet. Og den ser også temmelig buggete ut. Den inneholder vistnokk dårlige counterstrike våpen lyder lyder og ingen dyr(levende organismer) har jeg hørt... Jeg er sikker på at dere vet mer...

Lenke til kommentar
Er nok der han har fått den ja vil jeg tro. Jeg har selv ikke prøvd denne versjonen men jeg har sett flere bilder rundt om av den. Men det er da lenge siden den havnet på nettet. Og den ser også temmelig buggete ut. Den inneholder vistnokk dårlige counterstrike våpen lyder lyder og ingen dyr(levende organismer) har jeg hørt... Jeg er sikker på at dere vet mer...

er nok ingen betaversjon av stalker på nett. du tenker nok på alphaversjonen, men det er ikkje det same som ein betaversjon. den alphaen som er ute representerer på ingen måte stalker som det er i dag.

Lenke til kommentar
Er nok der han har fått den ja vil jeg tro. Jeg har selv ikke prøvd denne versjonen men jeg har sett flere bilder rundt om av den. Men det er da lenge siden den havnet på nettet. Og den ser også temmelig buggete ut. Den inneholder vistnokk dårlige counterstrike våpen lyder lyder og ingen dyr(levende organismer) har jeg hørt... Jeg er sikker på at dere vet mer...

er nok ingen betaversjon av stalker på nett. du tenker nok på alphaversjonen, men det er ikkje det same som ein betaversjon. den alphaen som er ute representerer på ingen måte stalker som det er i dag.

Det var vist alphaen det ja :!:

Lenke til kommentar

håper virkelig dette faktisk kommer ut en gang og ikke bare blir vaporware. har gledet meg til dette siden vi først fikk vite om det i 2002 (?)

 

men frykter det verste :(

 

hadde det faktisk vært ferdig og blitt sluppet i år hadde det nok hatt mye mer wow faktor enn når det kommer i 06'. men selvsagt, hvis gameplayet er så fett som det ser ut som så hører du ikke meg klage ;)

Lenke til kommentar

Spill er ikke religion. Jeg tror S.T.A.L.K.E.R. vil være verdt ventetiden, men går ikke akkurat rundt og venter på det alene. Dessuten må jeg bygge ny maskin for å kunne spille dagens krevende titler uansett, og jeg foretrekker å bruke de pengene på musikkutstyr i år, så det blir ikke ny PC før neste år uansett.

 

Derfor er det helt greit for meg (egoistisk, ikke sant) :p

 

En annen ting: I og med at de bruker så lang tid på spillet, vil vi være mer eller mindre garantert en tittel som er verdt pengene uansett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...