Gå til innhold

Hvilke filmer har fått deg til å gråte?


SkinnyT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig at en med undertittel; Nietzsche: Gott ist tot (Also Sprach Zarathustra) er så opptatt av slike bagateller.

:love:

 

Beleste mannen! =D

Belest?

HaHa, anser meg som en novise innen litteratur. Pimper fremdeles irsk øl etter James Joyce's "Ulysses". Er fremdeles for full til å å bli ferdig med bind 1.

Ellers er Morgane Kane favoritt.

Lenke til kommentar
Den mest rørende scenen jeg kan erindre er Brad Pitt's gjensyn med sin kones hode i sluttscenen i "Seven", Det rørte meg til tårer, dette takket være den rørende filmatiske atmosfæren!

Rorende ja... :dontgetit:

 

Forste gang jeg sa Eternal sunshine: Meet me in Mauntauk, og andre gang: hele filmen. Ellers er det diverse oyeblikk som rorer, blant annet Jack med Robin Williams, nar han blir mobbet.

Lenke til kommentar
Belest?

HaHa, anser meg som en novise innen litteratur. Pimper fremdeles irsk øl etter James Joyce's "Ulysses". Er fremdeles for full til å å bli ferdig med bind 1.

Ellers er Morgane Kane favoritt.

Vurdèr alltid nøye det jeg skriver da det ofte kommer fra intet. (Les: mellom ørene mine)

Lenke til kommentar
Belest?

HaHa, anser meg som en novise innen litteratur. Pimper fremdeles irsk øl etter James Joyce's "Ulysses". Er fremdeles for full til å å bli ferdig med bind 1.

Ellers er Morgane Kane favoritt.

Vurdèr alltid nøye det jeg skriver da det ofte kommer fra intet. (Les: mellom ørene mine)

Fra intet kommer mye godt, selvom ørene virker store. Eller kanskje bildet er av din farfar?

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke på triste filmer. Kan ikke fordra de.

vi snakke jo ikke om triste filmer. det finnes andre filmer sånn kan få deg til å grine.

 

har aldri 100% bynt å grine. noen ganger kanskje noen få tårer ikke mer enn det. men en av filmene det har skjedd på er nok løvenes konge.

Lenke til kommentar

Altfor mange til å liste opp. Er ikke redd for å grine når jeg ser gode filmer med følelser, selv om jeg forsøker å holde meg om andre er til stede.

 

Den siste jeg så som frembrakte sterke følelser underveis var "Eternal sunshine on a spotless mind" (Jim Carrey), virkelig nydelig historie med overraskende utvikling.

 

Ichi The Killer - fordi jeg synes virkelig synd på Ichi der han er helt ødelagt i hodet og vet det selv, men er ute av stand til å gjøre noe med det. Sterk film.

 

Den Grønne Mil var helt jævlig med den delen med det sadistiske fangevokteren/bøddelen som lot en fange stekes. Har ikke orket å se den igjen etter den første gangen tror jeg. Akkurat som jeg solgte "Hannibal" billig etter første titten.. slikt er ikke helt i min gate.

 

Enemy at the gates.

 

Schindler's List.

 

En polsk film jeg ikke husker navnet på, fra WW2 og med barn i hovedrollene. En lillebror har så god fantasi og lever i sin egen verden. Som et resultat lar han seg bli tatt med til konsenstrasjonsleir av tyske soldater fordi han ikke lengre ser på sin storebror som sin bror på grunn av en tåpelig liten konflikt mellom dem. Ufattelig sterk film, begynner nesten å gråte når jeg tenker på den. Men husker ikke tittelen! :cry:

Lenke til kommentar

Som barn: Løvenes Konge ga meg en klump i halsen på kino, men gråt ikke.

 

Første (og foreløpig siste) film som fikk meg til å gråte var The Patriot med Mel Gibson i hovedrollen. Var enten 16 eller 17 da (18 nå).

 

Kan tenke meg å finne en film som får meg til å gråte igjen. En film man blir skikkelig rørt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...