Gå til innhold

Geforce 7800GTX screenshot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ingentig å hoppe i taket for nei, men kan jo ikkje forvente noe annet en berde FPS. At han brukte San Andreas for å vise grafikk med sitt nye kort er jo :!: Grafikken der er jo ikkje akkurat vakker.

 

Next-gen games, ja da kan dem bragge så mye dem vil :thumbup:

Lenke til kommentar
Når kommer egentlig nestegenerasjons spillene. Bortsett fra AoE 3 da..

tja, F.E.A.R. kjem i september (2.). vist du tenker på unreal tournament 2007 & co må du nok vente til 2006.

Fear er ikke noe nestegenerasjonsspill. Det er da ikke noe særlig mye mer å skryte av enn HL2 f.eks.

 

Jeg snakker om spill som er så mye bedre grafisk at dagens pcr vil ha store problemer med å kjøre spillene glatt. Altså et 9800 pro er et kort som ikke duger til noe.

Lenke til kommentar
er dere helt på jordet? man får ikke bedre grafikk med et 7800GTX enn med 6600 kort for eks. eneste man får bedre er frames. herregud asa. selv om du har et 9800pro kort og setter grafikk på fullt i options så vil du få samme grafikk.

Just like i said ;)

Lenke til kommentar

For dem som tror det har lik bildekvalitet med 850xt - 6800 ultra sår tar dere smertlig feil.

 

Det første som slår deg mitt i trynet er en utrolig mye bedre grafikk som glir mye bedre, så glemm det!!

 

Edit: Fatter ikke hvor dere fanger opp den skråsikkerheten??, selv om du ikke har et 7800gtx så tar det 10min å finne ut at kvaliteten på bildene er en av hoved oppdateringene på brikken, og hver enesete test nevner det flere ganger

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Og til han som har en le smiley pga trådstarter har lagt med et eksempel fra GT S.A

 

Jeg viser til testen hw.no haddet på 7800gtx (trengte ikke gå lenger)

 

3D

Her er det ingen tvil om at kortet er i sitt ess. GeForce 7800 GTX er lagd til en ting - spilling. Alle spill har blitt kjørt godt i denne testen ser utrolig bra ut UT fargemessig.

 

GTA San Andreas har også blitt testet med kortet. Selv om dette spilet ikke er det råeste spill innenfor grafikk, var fargene i spillet derimot helt enorme. Det blir nesten farlig å sette seg bak rattet på en vanlig bil igjen, når man har hatt en så god spillopplevelse.

 

Det er så kraftig driti ut, med årene lærer nokk noen å gå litt stillere når man ikke er sikker på en ting

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...