Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

Hei. På-knappen har sluttet å fungere på pcen min. Dette skjedde helt uten videre og jeg har klart å holde liv i pcen i et par uker nå uten å slå den av men i går hang windows seg så mye at jeg måtte slå den av (men siden på-tasten ikke fungerer så måtte jeg jo dra ut strømmen). Nå får jeg ikke på pcen igjen (igjen fordi på-tasten ikke fungerer) Noen tips? Jeg har prøvd å slutte på-kretsen manuelt men det gjorde ingen forskjell.

 

Andre som har hatt problemet?

 

Ta av dekselet, ta av kontakten som er til av/på knappen og kortslutt de to pinnene :) funker midlertidig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vet noen hvor jeg finner billigste strømadapteret til 1557? Den originale tok dessverre kvelden. Jeg kjøpte en universallader men dessverre passer ingen av pluggene 100% så jeg sliter med dårlig kontakt. Kunne evnt prøvd å skaffe en plugg som passer, men vet ikke om det finnes i løsvekt?

Lenke til kommentar

Jeg har en 1557 som sannsynligvis HK er gåen på (slår seg på, men ingen respons fra BIOS). Pc fungerte utmerket inntil dette skjedde plutselig.

 

Jeg vurderer nå å hugge pcen, evt. selge den komplett som delepc. Det siste året ble den blant annet oppgradert med nytt tastatur og ny original strømforsyning.

 

Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt.

 

Ps. Harddisk kommer ikke til å følge med.

Lenke til kommentar
Vet noen hvor jeg finner billigste strømadapteret til 1557? Den originale tok dessverre kvelden. Jeg kjøpte en universallader men dessverre passer ingen av pluggene 100% så jeg sliter med dårlig kontakt. Kunne evnt prøvd å skaffe en plugg som passer, men vet ikke om det finnes i løsvekt?

Ebay har sikkert.

Lenke til kommentar
Jeg har en 1557 som sannsynligvis HK er gåen på (slår seg på, men ingen respons fra BIOS). Pc fungerte utmerket inntil dette skjedde plutselig.

 

Jeg vurderer nå å hugge pcen, evt. selge den komplett som delepc. Det siste året ble den blant annet oppgradert med nytt tastatur og ny original strømforsyning.

 

Hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt.

 

Ps. Harddisk kommer ikke til å følge med.

 

Skjedde samme med min. Jeg lot den bare stå ubrukt i en ukes tid, og så vips fungerte den som normalt igjen. Dette var 4 uker siden og funker helt fint fortsatt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...