andiss Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hei jeg har 1 lvl 60 paladin og 46 rouge , 42 hunter alle på Burning blade Her forlenden Prøvde jeg min venns lvl 60 warrior , og syntes det var sykt fett. Du har mye armor tar evig med skade. Og har sinnsykt lyst på 1 lvl 58-60 warrior så lurer på om noen vil bytte! på 3 betingleser 1. Du er ærlig 2. Du bor i oslo 3.Vi avtaler over telefon hvordan vi gjør det Og jeg mener seriøst så hvis noen er Interisert så Svar. Og hvis noen syntes detter var et helt skada Innlegg..så ikke si noe Bare hold kjeft og si det inne i deg! jeg vil bare ha interiserte Folk Edit: Leif og skrivefeil
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 mener du at dere skal bytte accounter da? eller at noen spiller en warrior 1-60 for deg?
andiss Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 mener du at dere skal bytte accounter da? eller at noen spiller en warrior 1-60 for deg? hehe sry litt dårlig forklart av meg. Mener at han har en lvl 58-60 warrior og er lei av Charen sin og vil bytte med meg.. sånn at vi bytte accounter!
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 hvorfor må personen bo i oslo? skal du besøke denne personen personlig da?
andiss Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 Ok nå begynner du og TIRRE meg her! har du en lvl 58-60 warrior som er keen på og bytte eller er du bare her for å plage meg? ok..Man kan bo Hvor som helst i norge..hvis du focker acounten min Raporter jeg bare Accounten min som Hacka så ikke vits og prøve en gang!
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 jeg prøver ikke å tirre noen, jeg har heller ikke en 58-60 warrior, jeg spurte spm JEG lurte på, kanskje noen andre lurte på det samme. herregud!
Micke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Er det bare meg, eller har hele CS-community flyttet over til WoW?
Minigud Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 betal meg så lager jeg den en lvl 60 warrior på DIn account innen 20-30 dager
SilverCRX Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Høres litt tåpelig ut, spør du meg. Det vil bare resultere i at char'en får dårlig rykte fordi den spilles av en som ikke kan klassen.
andiss Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 betal meg så lager jeg den en lvl 60 warrior på DIn account innen 20-30 dager Hvis du mener seriøst kan du Få pebger maks 450 pluss min wow account hvis du vil ?
andiss Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 Høres litt tåpelig ut, spør du meg. Det vil bare resultere i at char'en får dårlig rykte fordi den spilles av en som ikke kan klassen. jeg hadde en warrior på Final beta kom bare til lvl 35..så jeg vet sånn delvis hvordan man spiller det! PLuss det er ikke noe stress og lese litt på forums og få litt tips av andre hvordan man blirt en uber special pr0 warrior
MysticoN Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 sikkerlig kjedelig med folk som driver å bytter konto.. kan ikke klassen sin og så havner du i en grp med en lvl 60 warrior som har spillt warrior i 30min.. joda.. det går bra.. desuten kan jeg ikke kjønne at dette kan bli bra.. kan hende du får en klasse du "hater" og mener ser stygg ut.. og hva med nick? nei nei... er dette uansett låv å diskutere her?
chokke Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Høres litt tåpelig ut, spør du meg. Det vil bare resultere i at char'en får dårlig rykte fordi den spilles av en som ikke kan klassen. jeg hadde en warrior på Final beta kom bare til lvl 35..så jeg vet sånn delvis hvordan man spiller det! PLuss det er ikke noe stress og lese litt på forums og få litt tips av andre hvordan man blirt en uber special pr0 warrior man kan ikke lese seg til å spille en klasse....
OscarWoHA Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Er det bare meg, eller har hele CS-community flyttet over til WoW? Japp. Bare å holde seg unna Burning Blade når man skal spille. Litt verre her på forumet da =)
GRendal Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Du kan få min 60 warrior for 7000 kroner. Arcanite Reaper og Fullt valor + 470 defence og 27% Crit i Battle stance
Black Star Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Dette utvikler seg til en kjøp og salg tråd. Slikt tar vi i bruktmarkedet gutter og jenter. Stenges.
Anbefalte innlegg