Gå til innhold

7800 GTX VS Sapphire X850XT PE fra Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kansje litt feil og spørre men hva anbefaler dere av 2GB ram?

OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition PC-3200 2x1024MB (2-3-2-5) 400Mhz E.L.

til 2595kr :D

 

Grantert et av de beste kjøpa!

Hvorfor er det den beste rammen? Har prøvd å få litt diskusjon rundt 1 gig moduler, men det ser ut til at de fleste er opptatt av spesifikasjonene fra produsent. Jeg kan ganske sikkert garantere at de beste 1 gig modulene er Crucial BallistiX Tracer. Det er en tråd her hvor de prøver å samle resultat fra de forskjellige modulene. OCZ sin representant på dette forumet skrev også at de drev og testet noen ddr500 moduler selv, men det var litt usikkert når de ble tilgjengelig på markedet.

Vel, spørs om han er klokker eller ikke klokker!

Jeg tenkte at han der skulle kjøre pc sin @ stock på best mulig hastighet.

 

Begynner å se ganske mange folk med 7800GTX kort på singel å SLi oppsett.

Missunlig :(

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har "forbannett" meg eller :grin:

Men idag mottok jeg et 7800 GTX kort og dette skulle jeg begynne å teste i kveld, men så får jeg blåskjerm og maskinen rebooter.

Har nå testet alt og det viser seg at HK har tatt kvelden :(

Sendte en mail til Netshop for ca 15-20 min siden og nytt kort er allerede på plukklisten :yes:

Snakk om raske gutter og det kl 19 om kvelden :thumbup:

Lenke til kommentar
får du et nytt på reklamasjon/garanti? [/quote

 

Har ikke peiling, jeg la inn bestilling på et nytt kort, men nå er det avbestilt igjen siden jeg fikk liv i dette, klarte å få det opp å gå så lenge at jeg fikk inn ny (den gamle) biosen og da er alt bare velstand .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Nå må det snart komme noen tester her allså! :p

Joda det skal komme,men sideen jeg ikke har tenkt å lage en vanlig test med masse testscore(da det finnst mange av disse)så må jeg nesten få lov å prøve kortet litt først.

Jeg skal selvfølgelig teste ytelsen på det, men det blir ikke en masse gafer og slikt, Dette fordi det finnst i andre tester av folk som kan dette bedre enn meg, men tanken her var heller å sammenligne disse to kortene å få et inntrykk av dem i vanlig bruk + litt ytelsestesting og sjekke støy, temp osv .

Men kan si såpass at 7800 kortet lover bra :)

 

 

Har klart å passere 9000 3DMark05 med mitt Gigabyte 7800GTX @525/1404 med AMD x2 4200+ @2640MHz. 7800GTX er sjef.

 

He he trenger bare en 3200 til det :tease:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...