Gå til innhold

7800 GTX VS Sapphire X850XT PE fra Netshop


Anbefalte innlegg

Nå må det snart komme noen tester her allså! :p

Joda det skal komme,men sideen jeg ikke har tenkt å lage en vanlig test med masse testscore(da det finnst mange av disse)så må jeg nesten få lov å prøve kortet litt først.

Jeg skal selvfølgelig teste ytelsen på det, men det blir ikke en masse gafer og slikt, Dette fordi det finnst i andre tester av folk som kan dette bedre enn meg, men tanken her var heller å sammenligne disse to kortene å få et inntrykk av dem i vanlig bruk + litt ytelsestesting og sjekke støy, temp osv .

Men kan si såpass at 7800 kortet lover bra :)

 

 

Har klart å passere 9000 3DMark05 med mitt Gigabyte 7800GTX @525/1404 med AMD x2 4200+ @2640MHz. 7800GTX er sjef.

 

He he trenger bare en 3200 til det :tease:

Hørtes fint ut.

 

Din 3200+ klokka til 2880mhz pluss pov korte på 567/1404 og 9063 poeng i score, gnaske bra :)

 

Men har nå klart 7504poeng i shuttle sn25p da samt at cpu var ca på 2740mhz og Sapphire korte på 639/655

Men dette er da å tøy grenser inni en shuttle, den var mer sakt en varme ovn under den testinga. som jeg vil si er ganske heftig til å være et X850XT PE kort.

Vet ikke hvor langt du har klart men du har sikker klart en del mere.

 

Men gleder meg å se noe bilder fra pc'n med begge kort inni også noen støy tester samt størrelse forskjell og noen små tester meg spill testing.

Vil ha MANGE bilder :p

Lykke til, akkurat nå må jeg reise opp til sætra på fjellet fordi jeg å min far driver å lafter hytte :)

 

Keep benching, keep scoring and keep it Real!

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...