000111222 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Serverinfogreiene er det nok Gamespy som står for trur eg, så noko av skulda er vel deira.
Torjus Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Alt virket perfekt her. Mindre lagg i server lista og i spillet (syns jeg)
HDD09 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Alt virket perfekt her. Mindre lagg i server lista og i spillet (syns jeg) bra det. for vel ta sjangsen eg og da instalerer et og håper på det beste
warillion Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Noen som blir med å brenner bf2? altså virkelig brenne det
Steina Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det fungerer sikkert ikke fordi vi ikke får velge hvor vi har insallert BF2. Til dere som fikk installert patchen.. Har dere installert det på orginal plassen? Altså C:\Programfiler\Battlefield2 e.l. ?
Tordenflesk Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) da som er sikkert, at EA folka var berusa når dei lagte den EA lager ikke patcher. Det er det utviklerne(Svenske Dice i dette tilfellet) som gjør. off-topic: I et såpass realistisk, er det ikke rart at noen av araberne (AI) har svenske etternavn? Det fungerer sikkert ikke fordi vi ikke får velge hvor vi har insallert BF2.Til dere som fikk installert patchen.. Har dere installert det på orginal plassen? Altså C:\Programfiler\Battlefield2 e.l. ? BF2 ligger i E:\GAMES\Batlefield 2\ hos meg. Fikk patcha, men etter en restart bestemte PC-en seg for å bytte D: til F: og omvent. Har ikke tørt å starte spillet enda. Kan jo ende opp i formatering detta. ille dårlig patch. Endret 6. juli 2005 av Tordenflesk
Nizzen Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg får bare lov til å loade litt når jeg trykker på en server, før jeg blir kasta rett ut i windows!
Steina Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg legger meg nå, og når jeg kommer hjem fra jobb i morgen, så har EA og Dice fikset ALT sammen.. *håper vi*
Steina Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Må bare adde en ting til siden jeg ikke får sove i 35 grader.. En kompis av meg fikk det til å funke knirkefritt, med patch og servere, så du kan bare prøve patchen med en gang..
Goliath Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 hvorfor finnes det ikke noe form for favorites meny i browseren?
kayennefetter Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hvorfor bruker dere ikke gamespy arcade?! Funker som fan for meg, nå kan du joine derfra også. Mye bedre enn ingame browser!
iStephano Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 kan herved nevne at patchen funka bedre en best oss meg Alt som plagde meg med Browseren fungerer nå. Thanks Heaven For EA Games..
kayennefetter Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 venter på ASE-støtte Så da vil du heller syte og klage () over manglende favorites i ingame browser, istedenfor å bruke gsa som har det og fungerer bra? Ja ja...
Rasmus Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Mine erfaringer etter en times tid med den nye patchen. Installering Jeg lastet ned patchen fra ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2patch_v_101.exe Installasjonen gikk smertefritt, og ingen restart var påkrevd! Login Merket ingen forskjell på logintiden, og fikk heller ingen problemer med å logge inn. Oppdateringer i serverbrowseren Mens serverlista laster får man beskjeden "Updating server list", noe som innebærer at man ikke kan navigere blant serverne. Dette synes jeg er en fordel, da man får vite når lista er klar. Man slipper å sitte å bla i en ukomplett serverliste, som er under fortløpende oppdatering. Man har i tillegg fått noen ekstra knapper. Mens beskjeden "Updating server list" står oppe, kan man velge å avbryte denne. Når lista er ferdig lastet, kan man velge å oppdatere den igjen. Praktisk hvis man er på leting etter en ledig ranka server. Serverbrowseren er ikke blitt noe særlig raskere, men enklere å hanskes med. Mange "røde" servere Det er ikke mange servere som har fått oppgradert til seneste versjon, og man kan ikke joine disse. Da får man en melding om at man har nyere utgave enn serveren! Oppdateringer på majoriteten av serverne vil vel komme i løpet av de neste dagene, men det er pussig at EA Games sine offisielle servere ikke går foran som et godt eksempel. Alle EA Europe var røde. I tillegg vil det bli mye arbeid for server-administratorer hvis DICE skal slippe patcher ofte, noe som går utover spilleren. (det ser ut til at vi trenger flere) Optimizing shaders Grafikkrelaterte oppdateringer fører til at man må optimalisere shaders på nytt.
Rasmus Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det fungerer sikkert ikke fordi vi ikke får velge hvor vi har insallert BF2.Til dere som fikk installert patchen.. Har dere installert det på orginal plassen? Altså C:\Programfiler\Battlefield2 e.l. ? Jeg har BF2 installert på "D:\Spill\Battlefield 2" og opplevde ingen problemer.
Mala Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja etter å ha lest igjennom her, så sparer eg meg til å starte spillet til etter jobb i morra.Legger meg nå, skal opp hall 6.... Hipp hurra for DICE å EA ( det rimte)
cptCory Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 ikke noe nytt enda ? patch failed her i går også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå