Gå til innhold

hva slags mus er det dere bruker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Creative Mouse Optical 3000 combines style and function with the accuracy you need for gaming, Internet and everyday use, all at an attractive price. The advanced hardware 800 dpi optical sensor improves mouse control, providing precise optical performance on virtually any surface*.

 

Its black and silver contoured design is comfortable to use and adds exceptional style to your desktop. The convenient 3rd button scroll-wheel is customizable to make navigating through web pages, documents, and presentations quicker and easier. And since it comes from Creative, you know that installing Creative Mouse Optical 3000 on your PC or notebook will be effortless.

 

:nei:

post-189-1121020551_thumb.jpg

Lenke til kommentar
IntelliMouse Explorer 4.0 :yes:

Drittmus, deilig å spille med osv. men min mouse1 har slutta å funke etter under 1års bruk. bruker mouse4 til fire i cs.

Elsker min jeg, har brukt den i snart 1 år. :w00t:

Sitter bra i handa mi, bare det at området under mouse 4 og 5 er helt utslitt :p

eg har hatt 2 msie4.0 som har daua på seg, valgte da og gå over til Loigtech mx 518, og ikkje angra 1 sekund.

 

Hadde også ei razor diamondblack eller kva den heiter ei sund, men den var ikkje spess bra synes eg... for flat i hånda...

 

 

sjefsmusa over alle muser e msie3.0 musa! den var god den, synd mushjulet blei utslitt!

Lenke til kommentar
IntelliMouse Explorer 4.0 :yes:

Drittmus, deilig å spille med osv. men min mouse1 har slutta å funke etter under 1års bruk. bruker mouse4 til fire i cs.

Har samme problemet sjøl. Musa er god å holde i og for det meste fin å bruke. Problemet er at kvaliteten er av det heller labre slaget. Jeg er nå på min andre Explorer 4.0 og nå har også den begynt å krangle på venstre museknapp. Må trykke et par ganger før den skjønner noe, ikke akkurat optimalt når man er litt stressa i BF2...

 

Blir vel å kreve enda en på garantien, skulle den også streike tror jeg at jeg gir opp MS-mus for lang tid framover... Eneste trøsta er at den bare kosta 30 dollar i utgangspunktet ;)

Lenke til kommentar
Sitter "fortsatt" med MX500.. :)

 

hadde lyst på MX1000 en stund, men dyr.. Får se om det ikke blir MX518 snart.. eller den etter den igjen :)

Er det først og fremst til spill du skal bruke musa, anbefaler jeg å skippe MX1000.

MX1000 er utrolig bra i ordinært Win-bruk, men noe "tung" i spill. Men smak og behag kan ikke diskuters.

Lenke til kommentar
Sitter "fortsatt" med MX500.. :)

 

hadde lyst på MX1000 en stund, men dyr.. Får se om det ikke blir MX518 snart.. eller den etter den igjen :)

Er det først og fremst til spill du skal bruke musa, anbefaler jeg å skippe MX1000.

MX1000 er utrolig bra i ordinært Win-bruk, men noe "tung" i spill. Men smak og behag kan ikke diskuters.

ENDELIG en som nøytraliserer oppfordringen til å ikkje bruke MX1000 i spill på en god måte :thumbup:

Lenke til kommentar
Sitter "fortsatt" med MX500.. :)

 

hadde lyst på MX1000 en stund, men dyr.. Får se om det ikke blir MX518 snart.. eller den etter den igjen :)

Er det først og fremst til spill du skal bruke musa, anbefaler jeg å skippe MX1000.

MX1000 er utrolig bra i ordinært Win-bruk, men noe "tung" i spill. Men smak og behag kan ikke diskuters.

ENDELIG en som nøytraliserer oppfordringen til å ikkje bruke MX1000 i spill på en god måte :thumbup:

Har testa MX1000 på jobben. Stor og tung, ikkje noke problem... men, den virker alt for bra, du må løfte musa gankse høgt opp før den slutter og fungere. Det blir slitsomt i spel.

 

Eg likte den ikkje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...