Gå til innhold

hva slags mus er det dere bruker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MS Explorer 4.0. Den er god å bruke bortsett fra scrollhjulet, som absolutt ikke egner seg til gaming (den er trinnløs). Men ellers er den fin, både i utseende og bruk.

 

Edit: mitt 250. innlegg :hmm:

Endret av V36a
Lenke til kommentar
Logitech Mouse Man (trur det er det den heter:P) 2 optiske sensorer.

 

Kanskje det var dual optical...

"Logitech MouseMan Dual Optical" heter den ja :) har eska stående på hylla her. Knallmus det altså.. Har kjøpt meg Razer Diamondback, men bruker den ikke så mye av en eller anenn grunn. Har ikke vendt meg helt til den i spill. Men digg er den jo

 

MrLee: Har hatt musa i flere år, men har ikke opplved det. Kanskje du bruker et litt dårlig underlag?

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Logitech Mouse Man (trur det er det den heter:P) 2 optiske sensorer.

 

Kanskje det var dual optical...

"Logitech MouseMan Dual Optical" heter den ja :) har eska stående på hylla her. Knallmus det altså.. Har kjøpt meg Razer Diamondback, men bruker den ikke så mye av en eller anenn grunn. Har ikke vendt meg helt til den i spill. Men digg er den jo

 

MrLee: Har hatt musa i flere år, men har ikke opplved det. Kanskje du bruker et litt dårlig underlag?

tviler, har brukt både blå filtmatte type 10kr på obs, og den jeg bruker i dag, func surface 1030, jeg er ikke den eneste som har hatt dette problemet med musa heller :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...