Hermans Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Resident Evil har jo egentlig en historie, men, (er ikke helt sikker) når det gjeller filmen, så har den ikke så mye sammenheng i forhold til spillene
Bear^ Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Resident evil, Street fighter, Mortal kombat og Doom 3. Alle spill til film og alle like dårlig. Desverre ser jeg ikke helt frem til, er redd de kommer til å ødelegge det totalt. Bare de holder seg til selve Max Payne historien og ikke bare kjøper navnet og selger på det.
Mala Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Resident evil, Street fighter, Mortal kombat og Doom 3. Alle spill til film og alle like dårlig. Desverre ser jeg ikke helt frem til, er redd de kommer til å ødelegge det totalt. Bare de holder seg til selve Max Payne historien og ikke bare kjøper navnet og selger på det. Litt kake å si her og nå at Doom3 blir dårlig, men eg har lissom ikje heilt den store troen på den filmen sjøl Men for all del håper vi alle har feil. Vist vi heller ser på det som en film, og ikkje sammenligner for mye med spillet så kan det kansje vere grei skuring. Kansje liek godt da filmen har minimalt med spillene å gjøre
Gromle Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Doom-filmen MÅ jo bli dårlig sett i Doom-perspektiv ettersom stort sett hele historien er forandret. Borte er Mars, helvete og de andre koselige tingene. Inn kommer noe annet møl som skjer her på jorda og en eller annen forskning som går galt. Correct me if Im wrong.
Mala Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Doom-filmen MÅ jo bli dårlig sett i Doom-perspektiv ettersom stort sett hele historien er forandret. Borte er Mars, helvete og de andre koselige tingene. Inn kommer noe annet møl som skjer her på jorda og en eller annen forskning som går galt. Correct me if Im wrong. Ja noe sånt Utrolig irr, tror eg, som sagt over at eg kommer til å skyve bort slik eg kjenner doom når eg ser denne filmen.
Luchy Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) har ikke noe tro på Doom film. men hvis de hadde lagd resident evil filmene etter spillene tror jeg nok det ville blitt bra. Det hadde vært bra om de hadde lagd film fra Resident Evil 4 spillet Endret 3. juli 2005 av K9
G2Petter Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Max Payne dreper over 600 mennesker i løpet av spillet, da dobler han nesten Rambo!
Bear^ Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Resident evil, Street fighter, Mortal kombat og Doom 3. Alle spill til film og alle like dårlig. Desverre ser jeg ikke helt frem til, er redd de kommer til å ødelegge det totalt. Bare de holder seg til selve Max Payne historien og ikke bare kjøper navnet og selger på det. Litt kake å si her og nå at Doom3 blir dårlig, men eg har lissom ikje heilt den store troen på den filmen sjøl Men for all del håper vi alle har feil. Vist vi heller ser på det som en film, og ikkje sammenligner for mye med spillet så kan det kansje vere grei skuring. Kansje liek godt da filmen har minimalt med spillene å gjøre Kanskje litt "kake" å dømme filmen nedemom og hjem før den har kommet men etter å ha lest hva filmen handler om er jeg ikke positiv til den sett fra en Doom elskers perspektiv. Men får håpe jeg tar feil. Men tror nok det blir en Resident Evil klone av et eller annet slag.
Snaper Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Du aner ikke hva du snakker om, de aller fleste filmer basert på film (og omvendt fo den saks skyld) er helt ræva. Resident evil, Street Fighter og Mortal Kombat filmene, for å nevne noen. Jeg har ingen tro på denne prosessen. Hør på deg selv? Har Streetfighter, Resident Evil eller Mortal Kombat noen historie? Nooo, there you go. Street fighter og mortal kombat har historie, selvom den er ganske dårlig. Resident evil derimot har en ordentlig historie. Du aner ikke hva du snakker om, de aller fleste filmer basert på film (og omvendt fo den saks skyld) er helt ræva. Resident evil, Street Fighter og Mortal Kombat filmene, for å nevne noen. Jeg har ingen tro på denne prosessen. De aller fleste filmer basert på film? Hehe, har retta på det nå. Endret 3. juli 2005 av Snaper
Mala Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Resident evil, Street fighter, Mortal kombat og Doom 3. Alle spill til film og alle like dårlig. Desverre ser jeg ikke helt frem til, er redd de kommer til å ødelegge det totalt. Bare de holder seg til selve Max Payne historien og ikke bare kjøper navnet og selger på det. Litt kake å si her og nå at Doom3 blir dårlig, men eg har lissom ikje heilt den store troen på den filmen sjøl Men for all del håper vi alle har feil. Vist vi heller ser på det som en film, og ikkje sammenligner for mye med spillet så kan det kansje vere grei skuring. Kansje liek godt da filmen har minimalt med spillene å gjøre Kanskje litt "kake" å dømme filmen nedemom og hjem før den har kommet men etter å ha lest hva filmen handler om er jeg ikke positiv til den sett fra en Doom elskers perspektiv. Men får håpe jeg tar feil. Men tror nok det blir en Resident Evil klone av et eller annet slag. Jessør, enig i det, sett fra doom perspektivet
zeox Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) har ikke noe tro på Doom film. men hvis de hadde lagd resident evil filmene etter spillene tror jeg nok det ville blitt bra. Det hadde vært bra om de hadde lagd film fra Resident Evil 4 spillet er en japansk film fra 90-tallet en gang som er basert på resident evil spillene, eller bio-hazard som de heter på japansk. handler om en oljetanker med masse zombier. MYE bedre enn hollywood filmatiseringene Endret 3. juli 2005 av ]zeOx[
cheeplix Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Bare jeg som tviler på at et mer utfyllende plot og en skuespiller vanskelig kan gjengi Max Payne slik vi kjenner og elsker han?
Mala Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Folkens les her, le eller grin UWE BOLL kaster seg over Dungeon Siege
Bear^ Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Tror Uwe Boll kommer til å bli husket på stikk motsatt måte. Ikke fordi han laget så mange bra filmer, men fordi han var så forferdelig flink å ødelegge det han fikk fingrene i. Noen burde seriøst fortelle mannen at han passer ikke inn i film verden. Edit: Hadde vært lettere å lese den sida hadde det ikke vært for den feite reklamen som dingla mitt over hele teksten. Endret 4. juli 2005 av Bear^
Zeph Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Om dei held seg til historia og ikkje finner på ein masse ekstra tull går det nok bra, men det er mange feller å falle i.
Grundig Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Ettersom Max Payne er et av de desidert beste spillene jeg noen gang har spilt, håper jeg virkelig det blir en film ut av det. En skikkelig film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå