Gå til innhold

Filmer ingen liker, utenom deg

miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si at "alle synes Matrix er dårlig" er så absurd som ordet absurd betyr. Matrix er en høyt elsket film, og effektene i den satte standarden for mange filmer som har kommet i ettertid.

Skrevet
Alle syntes matrix var så himla dårlig

jeg syntes de var ganske bra og gøye

6462276[/snapback]

...

På IMDb har 181 562 mennesker stemt filmen opp til 8,6/10, og en #34 plass over de 250 beste filmene som noensinne har blitt lagd. Er nok et par til som syntes matrix var brae og gøye.

Skrevet
#PhooneBooth

#Srg Bilko

#Beverly Hills Ninja

Blir mobba for at jeg syns disse filmene er feete  :p

6465132[/snapback]

Phonebooth er ein jevli god film da :)

Skrevet
#PhooneBooth

6465132[/snapback]

Phonebooth er ein jevli god film da :)

6465549[/snapback]

er så enig :thumbup:

6466801[/snapback]

Bra noen er enige med meg ;)

6467335[/snapback]

Tror nok det er ganske så mange på dette forumet som syns det er en bra film. Ja jeg er en av dem. :)

Skrevet
Jeg liker Poirot filmene. Kjenner ingen som gjør det samme

6477659[/snapback]

foreldrene mine gjør det

6477734[/snapback]

Jeg digger de. "Mystery/Murder of/at the Nile" (eller noe i den duren) skremte vannet av meg da jeg var liten gutt. :D

Skrevet

6477659[/snapback]

Kommer litt an på. Jeg liker ikke de gamle så godt, men serien med David Suchet, (som er den beste - og eneste - Hercule Poirot) er elsk-materiale for meg. Jeg liker ikke de gamle så godt fordi de er laaangt ifra så gode som serien fra 80-90-tallet. Synd jeg aldri får meg selv til å spare opp nok penger til å kjøpe hele boksen. :(

Skrevet (endret)

6477659[/snapback]

Kommer litt an på. Jeg liker ikke de gamle så godt, men serien med David Suchet, (som er den beste - og eneste - Hercule Poirot) er elsk-materiale for meg. Jeg liker ikke de gamle så godt fordi de er laaangt ifra så gode som serien fra 80-90-tallet. Synd jeg aldri får meg selv til å spare opp nok penger til å kjøpe hele boksen. :(

6478673[/snapback]

Dei gamle er dårligst i både kvalitet og handling. David Suchet fyller Poirot karakteren godt ut og dei har vel 12-13 serier og mange filmer med han i rollen som Poirot nå?. Dog har det kommet nye dette året og det kjem fleire i 2007 :)

#Glede seg#

Alle David Suchet episodene:

http://epguides.com/Poirot/

Verdt å få med seg!

Endret av brd
Skrevet
Hva? Går det enda? Flott! Hvor blir det av den gode gamle NRK-krimmen når vi trenger den? :(

6479230[/snapback]

Dei fire siste produksjonene gjekk på NRK får ein knapp måned siden :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...