jebus2 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 se på nicket nederst. Det er så typisk at jenter kaller seg selv for ting Skaff deg Messenger Plus! (elns) der du kan sette egne navn på kontaktene. Funker utrolig bra. Bare pass på når du innstallerer programmet for å unngå noe adware greier. EDIT: http://msgplus.com Skulle akkurat til å tilføre MsgPlus! til denne posten.. Uansett, her går en vandrene anti fjortis. :/ Ja, jeg liker kanskje biker stil og hører på metal. Er vel helst fordi jeg trives med det. Og gjør helst det som passer meg.
akarno Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) slenger på noen til... Dette er noen i klassen min. *fy faen eg råklinte med <navn> i helgen.. fyyy faen! var så jævlig full* Endret 30. juni 2005 av Icluz
Kanetheheatsink Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 magubrothers, si det til henne? Har gjort det da.. men alikevel..
chokke Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 14-izzer er kule.. Digger dem. <3 O.o trange topper, haba haba
Deadringer Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 superseven skrev det meste på side en, men han glemte - folk som har meterlange msn-navn fulle av #¤)/#=)%`/")#/%¤%
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hva kjennetegner en fjortiss? -De lager masse tullete tråder på forumet
Kanetheheatsink Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hva kjennetegner en fjortiss? -De lager masse tullete tråder på forumet Og bare megafjortisser svarer "smarte svar"
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hva kjennetegner en fjortiss? -De lager masse tullete tråder på forumet Og bare megafjortisser svarer "smarte svar"
chokke Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hva kjennetegner en fjortiss? -De lager masse tullete tråder på forumet Og bare megafjortisser svarer "smarte svar" her er tredjemann
Domodyret Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 nei, seriøst, tror bare hun syntes det er søtt Om hun syns det er søtt, så er du vel strengt tatt sammen med en fjortis? Herregud, gjør som Fredrik sier; si det til henne - for de andre på lista di driter sikkert ganske greit i om du liker henne schempeschempeschempe-mye.
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Alle har vært "fjortis" eller hatt en del "fjortistedenser" en eller annen gang i livet, så det er noe man ikke kan unngå. Etter min mening er en fjortiss: -Noen som ikke har egne meninger -Noen som gjør som alle andre gjør fordi de tør ikke å skille seg ut -Noen som blir full av alkoholfritt øl (også kjent som fjortisfyll) Btw. ifølge dere så er jeg enda mindre fjortis enn det jeg trodde.
SoW Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 En person som er barnslig kaller jeg fjortiss. Sålenge personen ikke er gammel eller noe sånt da
Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Så akkurat to nye nick som er litt fjortiz. "Jævla dust, u kaller ik meg d:@FØØk deg!Tragisk R D U R!!"
Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Mer enn bare 2 fjortisser på lista di der Absolutt. Syntes det er greit med litt smileys og sånt i navnet, men ikke "Jei r ful jei.........." "vi er kule vi ass elr va *navn*?" "synd på mei.. kansje jei skulle ta liv av mei sel.."
Swafty Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Regnes dette som fjortiss nick også? Han har vel bare funnet alle tegnene han kan og puttet de i MSN-nicket sitt. Hadde fler fjortiss nick før men 99% er slettet. Endret 5. juli 2005 av Overdox
jingt Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Selv om en 40 åring hadde oppført seg som en "fjortis" etter deres definisjoner, så hadde jeg ikke sett på personen som en fjortis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå