Steina Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Mafia er 100 ganger bedre bilspill enn GTA Edit: Nå leste jeg nettop på en tråd med "realistiske bilspill", så derfor sa jeg at Mafia er mye bedre enn GTA. Men så liker jeg realistiske bilspill også da.. Hva som Gjør Mafia realistisk: * Om du krasjer, tar bilen og sjåføren realistiske skader. * Du må følge fartsgrensen og Trafikk lysene. * Om politiet ser deg bryte noe av dette, vil de stoppe deg og gi deg en bot. * Prøver du å kjøre ifra politiet, vil de arrestere deg * Om du tar frem et våpen og skyter etter dem, vil de skyte tilbake. jeje Endret 4. juli 2005 av Steina
Alt-Ctrl Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Mafia er 100 ganger bedre bilspill enn GTA Edit: Nå leste jeg nettop på en tråd med "realistiske bilspill", så derfor sa jeg at Mafia er mye bedre enn GTA. Men så liker jeg realistiske bilspill også da.. Hva som Gjør Mafia realistisk: * Om du krasjer, tar bilen og sjåføren realistiske skader. * Du må følge fartsgrensen og Trafikk lysene. * Om politiet ser deg bryte noe av dette, vil de stoppe deg og gi deg en bot. * Prøver du å kjøre ifra politiet, vil de arrestere deg * Om du tar frem et våpen og skyter etter dem, vil de skyte tilbake. jeje elsket Mafia, men noen bøffa spillet fra meg Håper det kommer en oppfølger.
V36a Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 elsket Mafia, men noen bøffa spillet fra meg Håper det kommer en oppfølger. Det kommer en oppfølger. Mafia 2 har såvidt jeg vet ingen fastsatt lanseringsdato enda, men det blir veldig spennende å se
Alt-Ctrl Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 elsket Mafia, men noen bøffa spillet fra meg Håper det kommer en oppfølger. Det kommer en oppfølger. Mafia 2 har såvidt jeg vet ingen fastsatt lanseringsdato enda, men det blir veldig spennende å se Kult, vet ikke hvordan jeg skal få tid til å spille alle spillene jeg har lyst på :!:
Mats1988 Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Dette er vel fjerde gangen jeg svarer på dette spørsmålet, men jeg synes helt klart Flat Out er det mest geniale bilspillet. Heeelt enig der... Men ikke det at jeg har prøvd så mange flere bilspill da
V36a Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 GTR Fia gt Racing er et kjempe bra bilspill Enig. Realismen er helt utrolig i forhold til mange andre bilspill. Vanskelig å kjøre med tastatur, men imorgen får jeg Logitech Momo Racing Force og da skal GTR testes ut skikkelig
Håvard Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Big Red Racing! Der sa du det... Det er et konge spill!!!
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Sagt før men sier det igjen, SUPER CARS II
Anbefalte innlegg